groeten!!
Nee, op het moment daar geen sneeuw bij een temperatuur 4 °C
Hadden wel sneeuw maar is allemaal weg gedooid de laatste dagen.
Morgen kan er 10 tot 20 cm sneeuw gaan vallen in Zürich.
Ciao Johann
Of moet er vanmiddag nog iets vallen? Met buitjes vanaf zee hoorde ik je over Jan?
Van Harte Gefeliciteerd!!!! *gooit zooi sneeuwballen die kant op*
Of moet er vanmiddag nog iets vallen? Met buitjes vanaf zee hoorde ik je over Jan?
Gefeliciteerd! Zal voor je duimen, sneeuw zal ééns landen bij je.
Ik wist dat ik er niet over had moeten beginnen.. Het is geen ophef. Er komen op dit topic veel mensen die er niet zoveel verstand van hebben zoals bv jou. Die willen (net als ik) graag weten of er nog iets gewijzigd is aan de situatie (dat kan ik niet zien aan de hand van wat actuele kaartjes). Ik hoef niet elke minuut te weten hoe en wat maar een update over morgen of dit weekend zou fijn zijn. Maar als we dan krijgen te horen dat je bij je standpunt blijft terwijl we toch merken dat het tot nu toe niet valt zoals we gehoopt hadden dan wordt het voor mij ook een onduidelijk plaatje. Graag je begrip hiervoor en hopelijk vandaag of morgen een duidelijke update hierover.
P.S. Het is ook erg moeilijk dat begrijp ik. Plaats iets op pagina 10 en na een uur zitten we op pagina 30 en mist iedereen je bericht.
Hadden wel sneeuw maar is allemaal weg gedooid de laatste dagen.
Morgen kan er 10 tot 20 cm sneeuw gaan vallen in Zürich.
Ciao Johann
Dank je,!!
helemaal met je eens jan
lezen en blijven lezen is mijn motto.
update waddinxveen
1cm vanaf 10 over 19:00u
rond 0
Het is nu al 12 uur aan het sneeuwen als het waar is dat dit doorzet dit morgenavond dan halen we zeker de 30-40 cm
P.S. Het is ook erg moeilijk dat begrijp ik. Plaats iets op pagina 10 en na een uur zitten we op pagina 30 en mist iedereen je bericht.
Zoals Jan al zei, hij weet momenteel ook niet veel, de kaarten worden niet bijgetekend. het is gewoon AFWACHTEN, en wat ik denk, is dat dit front nog wel een paar uur boven nederland blijft hangen.!! Ook ik heb er niet veel verstand van maar ben sinds 2006 bij O-O en heb veel bijgeleerd, en Jan is ook geen professor!! | Gewijzigd: 24 december 2010, 00:16 uur, door Martin1976
ik heb zulke berichten al voorbij zien komen hier inderdaad....... | Gewijzigd: 24 december 2010, 00:18 uur, door Maurice Vroegrijk
35 cm denk ik ook eerder aan. Maar dit kan wel gelden voor de Vaalserberg / Vijlenerbossen
waar zouden hun, zn weerberichten van daan halen? ik vindt het een apart station ik hoor de niks van ze draaien wel nice muziek aardig uptodate zijn ze.. maar weinig gepraat zo af en toe alleen...
ook begrijpelijk dat de leden uit het westen (waaronder ikzelf) enigzinds teleurgesteld zijn .
men gaat natuurlijk hoop vestigen op de deskundige oordeel van Jan ,en blijkt maar weer dat het nowcasten is...
er zijn ook mensen die helemaal nog geen sneeuw gezien hebben zoals de kop van N-H en west friesland.......
ik ben ook teleurgesteld maar er zijn ergere dingen hoor !
winter is net begonnen ,en er kan nog veel gebeuren deze winter
mensen uit het westen moeten helemaal al niet zeuren aangezien wij normaliter het minste kans op winter maken als de rest van het land ,en wij hebben ook al een meer dan aardige winterperiode achter de rug
dus kop op iedereen het kan allemaal erger