Ontopic: ja ja ik zie toch steeds meer in het licht van de lantaarn!!
Hehe, tja Moet ook niet teveel verwachten van Fc Twente dit seizoen, verwacht een 2e/3e plek.
Alleen als Jansen blijft en Ruiz en Tiendalli e.d. fit zijn denk ik dat we nog wel een kans maken.
Zo niet dan moeten we ons maar troosten met het idee dat we het mooiste en beste voetbal van NL spelen
Die pluk zit recht boven ons maar produceert nix.
Nog steeds Südföhn en droog hier, temp constant tussen de 4 en 6 °C, alles groen tot 1200 a 1400 meter.
Ciao Johann
Mijn familie woont in Zurich, heb ze al een tijdje niet gesproken, maar weet jij of daar wel sneeuw licht, ze runnen daar een hotel namelijk, hoop voor goede zaken voor hun!! (ps normaal heb ik niet van zulke vragen, ook niet voor jan, maar was gewoon benieuwd??
groeten!!
Doe ik ook.. en die zien er jammer genoeg niet al te hoopvol uit
P.S. natuurlijk kan ik het fout hebben. Daarom hoor ik hierover graag meer van Jan. Hij is de pro hier | Gewijzigd: 24 december 2010, 00:03 uur, door jlammertink
Alleen als Jansen blijft en Ruiz en Tiendalli e.d. fit zijn denk ik dat we nog wel een kans maken.
Zo niet dan moeten we ons maar troosten met het idee dat we het mooiste en beste voetbal van NL spelen
offtopic sorry: ben het volkomen met je eens!! maar Janssen blijft wel, want Mc, Larren gaat weg bij Wolfsburg
P.S. natuurlijk kan ik het fout hebben. Daarom hoor ik hierover graag meer van Jan. Hij is de pro hier
want?
nog steeds matige sneeuwval en het stopt zo te zien nog niet meteen maar ga nu slapen, ben benieuwd naar morgenvroeg! | Gewijzigd: 24 december 2010, 00:06 uur, door jones
Er valt weinig bij te schaven als de kaarten hetzelfde blijven, ik kan niet meer zeggen dan dat de kaarten aangeven. Ander punt is dat er per dag een topic versleten wordt, binnen 1 uur tijd heb je al 15 pagina's. Daarnaast update ik de kaartjes, plaats ik ieder kwartier wanneer nodig is andere afbeeldingen. Persoonlijk vind ik de ophef om niets.
Of moet er vanmiddag nog iets vallen? Met buitjes vanaf zee hoorde ik je over Jan?
Van harte en een witte kerst toegewenst!
Of moet er vanmiddag nog iets vallen? Met buitjes vanaf zee hoorde ik je over Jan?
In ieder geval gefeliciteerd
Gefeli man! -->schuift wat sneeuw naar Jack!<--
Gefeliciteerd!
En gewoon afwachten. De buien komen vanzelf wel.