Ik denk dat hij bedoeld dat je telkens je eerste bericht met je verhaal update met de laatste ontwikkelingen.
Dat idee had ik ook al. Is voor de bezoekers ook fijner dan dat ze telkens pagina's door moeten bladeren om al je posts te lezen.
Handig. Eerst je eerste post lezen of er nog ontwikkelingen zijn en dan achteraan in de discussie aansluiten.
Maar wie ben ik.
-------------------
zoek een bericht van jan(altijd pag 1),klik op z'n naam en kies voor "vind gebruikers berichten" | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:52 uur, door pressna
Hoop niet dat er nog vele zullen volgen...
Maar goed iedereen die wel sneeuw heeft....veel plezier gewenst met de behaalde cm's....
Hoop dat ik morgen ook een dekentje sneeuw...al is het maar 1cm krijg.. om de grasprietjes weer te bedekken....
Weltrusten voor iedereen, en tot morgen dan maar weer.....
Beklim jij ook bergen?. Gisteren heb ik namelijk een zeer indrukwekkende docu gezien over Toni Kurz en 'De Eiger'
Bergbeklimmen = in mijn ogen een zeer fascinerende bezigheid.
nee, heb hoogtevrees (echt)
Ciao Johann
Even gemeten op een paar plekken en in totaal ligt hier nu een centimeter of 8.
Ja frappant eigenlijk - kinderen die geboren zijn rond 1995, hebben jarenlang amper sneeuw gezien. Alleen via de tv zagen ze af en toe van die sneeuwkerstspeelfilmpjes. Kinderen vanaf geboren vanaf 2005 maken in hun prille jeugd nu heel andere winters mee, apart...............
Dan had ik dat eerder door dan buienradar....
begrijpend lezen is soms moelijk voor sommige jan...
Sneeuw, wat is dat ......
Die pluk zit recht boven ons maar produceert nix.
Nog steeds Südföhn en droog hier, temp constant tussen de 4 en 6 °C, alles groen tot 1200 a 1400 meter.
Ciao Johann
als dit niet uitkomt dan was de VERWACHTING die jan heeft op basis van de kaarten die hij tot zijn beschikking heeft niet juist.
Echter mocht dit zo zijn dan past hij tenminste niet zijn VERWACHTINGEN aan.
maar natuurlijk ga ik er wel vanuit dat jan gelijk heeft want uit de kaarten kan hij opmaken door middel van een VERWACHTING op basis van de gegevens die hij tot beschikking heeft ' dat wij (friesland) eventueel te maken kunnen krijgen met sneeuwbuien vanaf de zee..
stiens meld
-0,8
harde woei..
sneeuwloos!!!!
Die pluk zit recht boven ons maar produceert nix.
Nog steeds Südföhn en droog hier, temp constant tussen de 4 en 6 °C, alles groen tot 1200 a 1400 meter.
Ciao Johann
Ja dat krijg je met die Föhn's, kheb er thuis ook één en die smelt ook alles!!
Zo informeer je ons natuurlijk niet erg goed.. Je kan toch ook je verwachtingen "bijschaven" en achteraf alsnog toegeven dat je op je b*k bent gegaan? Ik wil namelijk graag weten of we in het midden en westen nog ergens kans op maken. Ik weet dat het nog niet vrijdagavond is maar tot nu toe hebben we niet de sneeuw gekregen in het midden en westen waar we (misschien onterecht?) op gehoopt hadden.
Geen aanval oid, mijn standpunt
Hele mooie foto's
*Is jaloers
Hahahaha, hier ook hoor Kan niet wachten tot ik weer met de cam naar buiten toe kan
En zo hoort het ook, vind ik.
Enkel ten zuiden van de Alpenhoofdkam neerslag (Südstau)
Ciao Johann
Hoeveel heb je daar nu eig liggen ? Of gaat de toko binnenkort zaken doen in Limburg
Onweer dagen 2012: 1 !
ik zie tot morgenavond hier ook niets meer vallen .
wel jammer vers laagje had hier mooi geweest bovenop de andere 20 cm
hopen dat het morgen niet te erg gaat dooien ...als het als vandaag bij een Tmax van 1 graad blijft valt het wel mee denk!
weltrusten iedereen
Geen aanval oid, mijn standpunt
misschien goed om ook gewoon zelf de kaarten in de gaten te houden en kijken hoe het gaat?!