Die bui lijkt wel op het paard van mijn zus, die wil ook nooit de trailer in en hoe harder je pusht hoe meer ze tegenstribbelt, dus je moet altijd heel lief doen, misschien moeten we dit ook bij deze bui proberen? Misschien wil hij dan wel komen
Maar volgens mij is dat ook een Twentsche ros, hoe harder hoe meer tegenstribbelen om Kampioen te worden
Ontopic: ja ja ik zie toch steeds meer in het licht van de lantaarn!!
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html
Idd die gebruik ik ook momenteel. Kan je ook geweldig mooi op zien hoe zwaar of licht de neerslag is.
Ok duidelijk. bedankt voor je reactie helder zo.
http://www.weeronline.nl/Afrika/Gambia/Kotu/2180713
verwacht je de sneeuw in het westen in dit front of een volgend front?
Alles gaat erg traag, wat ik en de modellen niet hebben gezien. Momenteel breidt het gebied uit richting Calais, zie afbeelding hieronder
wie weet moet 'dé' winterperiode nog komen | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:43 uur, door jones
Is mn hoge bewolking, overal nog meest droog.
Enkel ten zuiden van de Alpenhoofdkam neerslag (Südstau)
Ciao Johann
Bedoel je daar ook het uiterste noorden mee ? (GRONINGEN/DELFZIJL)
wie weet moet 'dé' winterperiode nog komen
Inderdaad, vorig jaar idem dito met GFS. EC had moeite om alles te berekenen en zaten er ook naast, maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen toekomst voor het heden
sorry, je antwoord kwam al toen ik dit typte | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:46 uur, door pyro
Ik denk dat hij bedoeld dat je telkens je eerste bericht met je verhaal update met de laatste ontwikkelingen.
Dat idee had ik ook al. Is voor de bezoekers ook fijner dan dat ze telkens pagina's door moeten bladeren om al je posts te lezen.
Handig. Eerst je eerste post lezen of er nog ontwikkelingen zijn en dan achteraan in de discussie aansluiten.
Maar wie ben ik.
Twente update:
Het sneeuwt hier sinds een half uur.
Ik was net aan het wandelen en de sneeuwdek was aangepast door de harde wind. Alles was weer geëgaliseerd en zag eruit als een nieuw dekje. Was mooi om te zien.
Aan de radar te zien hebben we kans dat dat dekje flink aangevuld wordt. We zullen zien.
Even gemeten op een paar plekken en in totaal ligt hier nu een centimeter of 8.
Enkel ten zuiden van de Alpenhoofdkam neerslag (Südstau)
Ciao Johann
oke... Mooi gezicht zo van boven...
Beklim jij ook bergen?. Gisteren heb ik namelijk een zeer indrukwekkende docu gezien over Toni Kurz en 'De Eiger'
Bergbeklimmen = in mijn ogen een zeer fascinerende bezigheid.
De verse sneeuw was meer dan welkom !
Ik zie wel nog iets heel leuk op alle radars! er ontstaat te WESTEN van Parijs een nieuwe gebied dat lijkt te activeren! Als het meezit krijgt het Westen van België ook zijn portie ^^
Hoensbroek meldt ook dat ze het nest gaat opzoeken.
Ik wens iedereen Prettige Kerstdagen al dan niet met sneeuw. Voorzichtig voor hen die er op uit moeten.
Morgen meld ik nog wel hoeveel cm er is gevallen als ik de deur nog open kijg lol