Het is nu al een paar dagen droog, hoop niet dat wij een groene kerst zullen gaan krijgen, want de buien blijven hier dus weg, en de temp zit momenteel ook niet echt mee...
+0,4 graden hier..
kan iemand mij troosten ???
Wacht gewoon eens af wat er komen gaat...
Die bui lijkt wel op het paard van mijn zus, die wil ook nooit de trailer in en hoe harder je pusht hoe meer ze tegenstribbelt, dus je moet altijd heel lief doen, misschien moeten we dit ook bij deze bui proberen? Misschien wil hij dan wel komen
als je hoop elke keer weer in ( sneeuw) op gaat komt er gewoon ergernis.
Altijd beter dan er onverwachts invallen
Je voorspelt 5cm sneeuw in het westen, en geloof mij die gaat er echt niet vallen, ook niet tot vrijdag avond.
Het knmi geeft dit duidelijker aan.
groeten Martin uut Hengelo
Bij jou sneeuwt het zeker!
nog heel fijne sneeuw hier 1,5 en 1006.6hPa
we hebben zowiezo alweer een mooie winter (3e op rij) gaat goed vind ik.
fijne kerstdagen allemaal.
zal het sneeuw gebied nog verder over land gaan of verwacht je dat van mischien een ander neerslag gebied ?
Als je mij volgt dan weet je dat ik bij mijn standpunt altijd blijf , wat ik ook schrijf. Achteraf aanpassen vind ik niet kunnen zoals de meeste mensen doen
Bronnen ??? Behalve dat het KNMI het zegt... (hoe vaak hebben ze er al naast gezeten)
Euh voorspellingen doen ze op de kermis. Ik schrijf verwachtingen op basis van de gegevens die ik tot mijn beschikking heb
Nee oke, klasse. maar je kunt het toch actueel bijwerken
kan ik mij in vinden.
verwacht je de sneeuw in het westen in dit front of een volgend front?
1 stap naar links....en dan helaas 2 naar rechts..
Uit dit neerslaggebied in ieder geval geen sneeuw voor het westen.
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:41 uur, door Micky