deze winter is een winter vol teleurstellingen voor mij, nu al de 4 de keer dat een bui 10 km langs mij zal gaan.
Jezus man, de winter is pas 2 dagen begonnen Bekijk het positief, nog 3 maanden dikke pret voor de boeg
Knmi doet het deze keer toch echt beter, mag ook wel een keer.
Dit is geen gezeik of gezeur maar gewoon de waarheid toch!
Volgende keer beter.
Zijn we al bij vrijdag avond dan?
Knmi doet het deze keer toch echt beter, mag ook wel een keer.
Dit is geen gezeik of gezeur maar gewoon de waarheid toch!
Volgende keer beter.
Mag idd ook wel eens gezegd worden.
Kennie altijd raak zijn he
Sneeuw gaat horizontaal door de lucht/straten.
*brrrrr plaatje*
Denk dat het aardig klopt in ieder geval voor hier... ben net met hond nog buiten geweest, tis wel een snijdende wind btw
Het is nu al een paar dagen droog, hoop niet dat wij een groene kerst zullen gaan krijgen, want de buien blijven hier dus weg, en de temp zit momenteel ook niet echt mee...
+0,4 graden hier..
kan iemand mij troosten ???
heeft vandaag 1 leven geeist in genemuiden.
hier vlakbij.
auto frontaal op een ander gereden naar dat hij waarschijnlijk door de gladheid op de verkeerde weghelft is geraakt
zie rtvoost.nl voor meer hierover
Niveau waarschuwing noodweer oranje zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 12:00
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 19:00
geldig voor: alle hoogtes
Vanaf Donderdag namiddag moet rekening gehouden worden met waarschuwings relevante sneeuwval. Hierbij ontstaan er neerslaghoeveelheden tussen 10 en 20 cm in 24 uur, plaatselijk zelfs meer. Vrijdag avond vermindert sneeuwval langzaam.
Vroeg me eerst af vanwaar die sneeuw dan allemaal moet gaan komen. Maar dat ding gaat gewoon tergend traag verder.
Ha Ha die is goed Jan, ik zie voor morgen ook weer lekker wat, en jij/wij hebben het wel aan het goede eind hoor, de verwachting klopt nog steeds, alleen een stukje trager!!
groeten Martin uut Hengelo
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html