Wees maar niet bang!! er komt nog wel wat, alleen denk ik dat we er nog een half uur bij moeten trekken!! Het front gaat heel langzaam, destebeter blijft die ook langer boven ons hangen, jij woont pakweg 30 km van Hengelo dus jij hebt meer kans denk ik!!
Zal het ons nog bereiken
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar die landen hebben er ook de scenario naar, zijn hier op voorbereid, jaar in jaar uit. | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:15 uur, door RDelnoye
Weet jij nog dat de NS ook zeiden dat ze voorbereid waren op deze winter? | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:16 uur, door vdweste
We gaan het zien! Volgens het kaartje van Jan zit er nog wel het een en ander aan te komen.
Geen flauw idee joh. Kijk ff op noodweer centrale, daar kan je het verwachte verloop een beetje zien van de bui met de richtingen.
Sterker nog, ik zat er middenin! In oktober, geweldig was dat, ritje van Assen naar Hengelo, ging prima, toen wel...
Wat dat betreft is er niet zoveel verandert met de 12u-run. De kou voor de komende dagen lijkt echter met de run minder scherp te worden.
Ooit wel eens in oostenrijk vast gestaan brandweer kan daar ook hoor maar je hebt gelijk is hetzelfde als met hevige regenval hele dorpe loopt onder water maar alles lossen ze zelf op zonder gemopper