Dan moet het front wel sneller doorlopen dan vanmiddag
Het gaat om het idee... jullie snappen wel wat ik bedoel. De wintersport landen hoor je weinig, die hebben de boel wel op orde... Als het in Nederland een ker goed sneeuw valt, is direct iedereen in paniek...
Denk het wel, de strook wordt nu opgeduwd denk ik, omdat er nieuwe ontwikkelingen zijn tussen de buien van zuid Frankrijk en Belgie/luxemburg!! kijk maar op de europ. radar!! | Gewijzigd: 23 december 2010, 23:06 uur, door Martin1976
Online: momnenteel lichte sneeuwval met sneeuwjacht, temp -1,7 20cm sneeuw.
Update: Na het leeg pompen van de gestrande vrachtauto, 2 schofels en 1 tractor proberen hem eruit te halen zonder resultaat
Online: temp: -1.7 22.5cm sneeuw. momenteel matige tot zware sneeuwval
jaajaja erg he ik zei het hier net ook al hij gaat gewoon splitsen vlak voor onze deur pfffff lollll nee maar tis wel weer appart hoor!
Ik heb daar meer vertrouwen in dan in de officiële 'weerdeskundigen'.
Maar ik geef toe dat het wél tergend langzaam gaat allemaal.
Ns zal weinig problemen krijgen denk ik. De meeste treinen zijn stuk door kortsluiting smeltwater. Dus die paar treinen die ze nu nog hebben
Ik ben benieuwd. Het lijkt net of het voordat het gebied Twente binnen wil trekken uit elkaar valt. Zo is het al een geruime tijd. Het lijkt wel of het gebied tegen iets onzichtbaars aanbotst. Vooralsnog geen sneeuw waargenomen hier
Hier op kopstukken is de weg momenteel alleen nog begaanbaar met de trekker er waait een regelrechte sneeuwstorm hier.
Terwijl ik dit schrijf komt er net een sneeuwschuiver langs,de weg is weer voor een kwartiertje begaanbaar
Met dit weer is het wel erg fijn om in een oude sluiswachterswoning te wonen,rondom sloten die de stuifsneeuw opvangen.
Dichtvriezen doet het ook niet zo snel omdat er door de AVEBE anderhalve kilometer stroomopwaarts warm proceswater wordt geloosd.
Je bedoelt zeker de hondekoppen uit de jaren 60/70 die nog rijden... Zie het aankomen dat ze die over een week alleen maar inzetten. en de rest in onderhoud gooien...
Wind is onzichtbaar op de neerslagradar idd
waarom zou dat ding eigenlijk ineens terug naar t zuiden zakken????