als je slapen gaat hou dit beeld dan in je achterhoofd:p
De kust bij Haarlem word net gemist, maar van mij mag het overal sneeuwen behalve in Haarlem
Tot nu toe is er zo'n 2/3cm bijgevallen, totaal ligt er op de picknickbank en tuintafel zo'n 13 cm.
Gewoon hoop houden. Ik heb vroeger in Winsum gewoond en heb daar als kind de winter van 1979 meegemaakt, met metershoge sneeuwduinen. Heb er nog geweldige foto's van. Het kan dus wel daar
Hier in Oosterbeek sneeuwt het al sinds een paar uur en heb nog geen strooiwagen of zo gezien. Dat wordt nog lachen als ik morgen naar mijn wekr moet in Hilversum....
Of ze rijden er overheen omdat die container compleet is ondergesneeuwd.
off topic
nog zo'n punt is op de a1 bij de afslag enter. Vaak op de motor mee gemaakt, aankomend vanaf Hengelo, bij enter gaat de snelweg wat omhoog, wanneer je daar weer naar beneden gaat je ineens vol in een regenbui terecht komt.
ontopic
hier centrum deventer geen sneeuw, krijg net een sms uit colmschate met melding van mini/micro sneeuw
Heel veel temp verschil is er niet (bedoel centraal europa dan) | Gewijzigd: 23 december 2010, 22:36 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Geen vooruitzichten op sneeuw in Kampen de komende tijd, dus hopen dat volgende week de vorst doorzet. Verder hopen dat de sneeuw daarna terugkeert. Misschien dan maar eens uit de sneeuw uit het noorden laten komen, want uit het zuiden wordt Kampen blijkbaar niet gehaald ...
Stukje Waalwijk-Tilburg... niet bijster veel sneeuw, maar wel stuifsneeuw. Iedereen trapt weer eens massaal op de rem....
Nu ik de radar bekijk, denk ik dat we nog flink wat sneeuw te verwerken krijgen voor morgen. Op naar de Witte Kerst!