Heb net wat weggeruimd, niet veel maar was ontzettend zwaar en bleef als een ijsklomp elke keer hangen!
De ondergrond is nu net een ijsbaan!
Iemand bevestiging of dit zo is in regio noord limburg!
een weerliefhebber.
In Barneveld vandaag nipt een ijsdag, temp nu -1.1 en vervelende wind met motsneeuw. Maar sneeuw=sneeuw dus ik klaag niet. Mijn professionele weerstation zegt 'wolkje' (?)
Ik wacht met spanning tot La Bomba ook La Barna weet te vinden
het prachtige barneveld,.. heb daar ook 33 jaar gewoond
Hoewel de geleerden zeggen dat rivieren geen invloed hebben valt het wel op.
Zelfs mijn oma's zeiden altijd, dat het onweer bij de ijssel blijft hangen. Zit je aan de verkeerde kant dan heb je een probleem. Zelf heb ik het een keer mogen aanschouwen, een grote onweers bui kwam aandrijven vanaf terwolde. Bij de spoorbrug begon het af te drijven naar wilp.
Voor de kenners ik zat bij de tobbe beneden, op het verlaagde welle pad, aan een biertje onder de klep van de bierwagen.
nu weer alles stopt bij de ijssel
Kom op bui, zet je eroverheen | Gewijzigd: 23 december 2010, 22:29 uur, door Uszo
Hoewel de geleerden zeggen dat rivieren geen invloed hebben valt het wel op.
Zelfs mijn oma's zeiden altijd, dat het onweer bij de ijssel blijft hangen. Zit je aan de verkeerde kant dan heb je een probleem. Zelf heb ik het een keer mogen aanschouwen, een grote onweers bui kwam aandrijven vanaf terwolde. Bij de spoorbrug begon het af te drijven naar wilp.
Voor de kenners ik zat bij de tobbe beneden op het verlaagde welle pad aan een biertje onder de klep van de bierwagen.
nu weer alles stopt bij de ijssel
Kom op bui zet je eroverheen
Weet maar al te goed wat je bedoeld en het is vaak ook op de radars te zien. Maar ja de wetenschap weet het beter.