Zo pfff, eindelijk tijd om de bijdrages van vandaag terug te lezen (90+ pagina's!) en twee dingen vallen mj op als newbie
a. o-o geeft veel rakere en en begrijpelijke verwachtingen dan het KNMI die schijnbaar als een kip zonder kop achter elke run aanrennen (Pluimvee?)
b. Je kunt blijkbaar pas van Newbie naar Advanced member evolueren als je minimaal twee vragen aan Jan gesteld hebt!
Dus bij deze in een poging daartoe mijn vragen van dit moment aan Jan:
1. Gezien de verschuiving van de occlusie in de barokliene zone: wanneer is de beste tijd om de hazen te melken?
2. Namens heel Barneveld: de kippen zijn gelukkig niet van de leg, maar wanneer kunnen we het beste de eieren ontdooien?
=grapje, wil niet op tenen staan. Ik beleef veel plezier aan dit forum
On-Topic
In Barneveld vandaag nipt een ijsdag, temp nu -1.1 en vervelende wind met motsneeuw. Maar sneeuw=sneeuw dus ik klaag niet. Mijn professionele weerstation zegt 'wolkje' (?)
Ik wacht met spanning tot La Bomba ook La Barna weet te vinden
Hier ook , die gaat horizontaal. Zal niet meevallen om de cm te meten morgenvroeg.
Vandaag op- en neer geweest naar Eindhoven. Goed te doen, maar terug richting het noorden begon het steeds harder te waaien. Vanaf z-Drenthe begon de sneeuw de weg op te komen. Mooi gezicht maar rijdt niet prettig Nog een mooi wervelwindje gezien met sneeuw in de weilanden. Mooie rit met alle witte bomen enzo!
En nu wil ik sneeuw bij ons in Groningen! hahaha