Waarom niet? Onderbouw dat eens?
In mijn ogen is de basis er wel. Alleen er moeten nog wat vorstdagen komen. En of die komen is toch op lange termijn onzeker. Binnen 7 dagen zie ik ook geen 11 steden tocht maar op langere termijn lijkt me het wel mogelijk.
De "bom" die je op het plaatje ziet ( de plek met de hoogste wolkentoppen) als die nog ons zou bereiken kunnen we het leger er bij gaan halen om ons uit te scheppen | Gewijzigd: 23 december 2010, 21:08 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
In mijn ogen is de basis er wel. Alleen er moeten nog wat vorstdagen komen. En of die komen is toch op lange termijn onzeker. Binnen 7 dagen zie ik ook geen 11 steden tocht maar op langere termijn lijkt me het wel mogelijk.
Dan moet het echt een week lang streng vriezen in de nacht, daar is deze winter tot nu toe veel te wisselvallig voor. Ik geloof er gewoon niet in
Moet ik nu nog blij zijn of niet? Ik weet het niet ... Er ligt nu al zo veel en er komt precies geen einde aan. Het is mooi, dat wel. Maar elke dag een parking en straatje schoon maken... "trop is te veel en te veel is trop"
Bedoel je dat groot rood geval boven Italië?
Daar boven Zwitserland? Haha, droom maar mooi verder, die komt er niet!
Ik geloof er wel in. De winter is net begonnen en januari moet nog komen.
Wat zetten we ertussen? 1 fles beerenburg?