crossen op het ijsselmeer hahah
Hahahaha helaas het wordt een zwaardere auto.
Na het 8 uur journaal zei marcowhatshisname dat alles weer netjes naar het oosten toe trekt. En hij blijft er bij dat het koud blijft.
Hier in budel word ook niks gestrooid.....
Word dus ellende morgen ben ik bang!
Zo sneeuw weer op komst en gelijk is de sfeer ook weer anders hier
Hier is het nog rustig, net onderweg naar een maat van me hier en daar wat verdwaalde vlokjes zien waaien...
Heb net eerst maar eens even 5 cm sneeuw van de auto af geveegd (vanaf dinsdagmorgen niet meer met de auto weg geweest)
Voor de rest: Staat een stevig koud windje in Zwolle...
Off: Bedankt voor de kerstkaart crew van o-o!
En voor jullie tijd
Het is hele fijne motsneeuw en al met al ligt er hier nu vanaf vanacht een cm of 5.
Ik hoop nog steeds dat die vlokken wat dikker worden
ik ga verhuizen naar hier en daar daar valt altijd sneeuw whahah
Limburg verwacht ik zeker nog wel het een en ander hoor, centimeters kunnen oplopen in het zuiden van Limburg tot >20
Oosten, wat bedoel je daar precies mee? Dat het naar het oosten (Duitsland) trekt, of dat het oosten van NL daarmee te maken gaat krijgen?
dat limburg valt wel in de prijzen zeg sneeuw of eerder enorme regen overlast etc
limburg is terug op de kaart haha
Maar wel tussen 10 en 20 cm of zelfs meer bij ons volgens noodweer-centrale.
zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 20:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 15:00 uur
geldig voor: alle hoogtes Vanaf Donderdag avond moet rekening gehouden worden met sterkere sneeuwval. Hierbij ontstaan er neerslaghoeveelheden tussen 10 en 20 cm in 18 uur, plaatselijk zelfs meer. Op uitgebreide schaal moet rekening worden gehouden met sneeuwverstuivingen. Vrijdag namiddag vermindert sneeuwval.
10 cm ben ik al dik tevreden mee. De rest mag wat mij betreft naar den Helder worden geblazen.
Laat dat mooie donkere stuk rondom Brussel maar mooi richting Utrecht/Amsterdam trekken