En maar goed ook!
Klopt alleen hij heeft die gegevens van die EC-kaartjes, dus heeft in dit geval het wel bij het rechte eind (mag ik aannemen). Jan heeft deze kaartjes ook geloof ik, maar heb hem er nog niet over gehoord. Hij zal het wel bevestigen dat het veel kouder wordt in de nieuwe pluim
En maar goed ook!
Maar de bliksemdetectie mannetjes hebben toch ook aardig gestemd vandaag. Gisteren nog bijna geen stem en zat toen nog in het rijtje van WP. Kijk maar eens in hun forum hoe ze dit voorelkaar hebben gekregen. Het is niet voor niets een stijlloze poll natuurlijk.
Vanavond en vannacht aanhoudend bewolkt en mogelijk wat lichte sneeuw. Matige tot vrij krachtige, langs de kust krachtige, mogelijk harde wind uit noordoost tot noord. Minima rond het vriespunt.
Morgen veel bewolking en slechts een kleine kans op wat lichte sneeuw. Matige tot vrij krachtige, langs de kust krachtige wind uit noordoost tot noord, in de middag wat afnemend. Max. temp. rond het vriespunt.
Zeewatertemperatuur: 5 graden.
Pffff, dacht ik, onmogelijk. Kijk ik net zelf naar buiten. Is de horizon PIKzwart en de rest oranje.
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Inderdaad dat kan je hier ook gewoon zien haha.
Denk dat wij de sneeuw ongeveer om uurtje of half 10 krijgen.
Hopelijk groeit dat gebied nog wat aan de westzijde, of het moet nog wat meer Noordwaards trekken.
trouwens weten jullie of een dag als 0,0 graad in de bilt als ijsdag word berekend?
Het was vanmiddag echt 1 uur lang CONSTANT 0,0 graad
geen tiende verschil.... wel apart hoor!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Maar ik ben benieuwd in hoeverre het front noordelijker trekt en dat we evt. wat sneeuw kunnen verwachten in Smilde e.o.
Denk wel snel
Het neerslag gebied trekt nu meer landinwaarts >
http://www.wetter24.de/de/home/wetter/radar/niederlande.html