Dat scheelt mij heel veel werk met berichten verwijderen.
Foto's plaatsen mag! Maar ze komen beter tot zijn recht in het forumgedeelte :
Laat hier jouw eigen weerfoto's zien
Foto's, plaatjes, kaarten enz quoten mag niet!
-0.4 graden in Arnhem.
Zou je niet eerst even op de radar willen kijken, voordat je oordeeld? Trekt al iets meer hier heen. Nijmegen sneeuwt het al licht. Hier hebben we 1 cm erbij vanacht. Totaal hier 10 cm. Maar ja van mij mag ophouden hoor. Drama als je van het openbaar vervoer afhankelijk bent! | Gewijzigd: 23 december 2010, 19:13 uur, door maarten89
komt die er en komt wel een zomer dit jaar?????????
als we in de Austalië-stemming komen absoluut niet,
kennis woont er en er ligt gewoon een pak sneeuw daar! waar het normaal +30 of meer hoort te zijn vriest het er nu gewoon!!!!!!!!! | Gewijzigd: 23 december 2010, 19:12 uur, door gerard van den brink
Heanige dingen! Van Tukker Terror Sneeuw is geen sprake. Lichte sneeuw is het. Misschien had men vooraf ged8 dat het gebied actiever zou zijn? Hoe dan ook, alles wat valt is meegenomen. Als er sprake is van nan Tukker Terror Sneeuw laat ik het wel weten
kennis woont er en er ligt gewoon een pak sneeuw daar! waar het normaal +30 of meer hoort te zijn vriest het er nu gewoon!!!!!!!!!
Verwarming van de aarde -.- (zeggen ze dan)
kennis woont er en er ligt gewoon een pak sneeuw daar! waar het normaal +30 of meer hoort te zijn vriest het er nu gewoon!!!!!!!!!
Ik vraag me idd af als dat de nieuwe trant gaat worden, afgelopen jaar was het in vele delen van de wereld ook bar en boos... Dit jaar weer een koude winter. Ik zou het iig niet erg vinden, heb maar zo weinig echte winters meegemaakt.
Onweer dagen 2012: 1 !
http://www.onweer-online.nl/radars/
klikken op pluimgrafieken.
day afther tommorow
Thanks..
we wachten het oostelijk front geduldig af, zal niet lang meer duren