Kortom: de kans dat je daarvoor een boete krijgt is minimaal want volgens mij is die niet transigabel.
trans wat ????
er zijn hier amper lantaarns in de buurt. ( Geen grote rotondes/kruispunten )
En meestal is het niet zo duidelijk te zien.
in het westland vooral met al die plantenkassen
Wat een verhalen allemaal, hier in het snowwy Zuid Limburg sneeuwt het al uren aan een stuk.
Heb helaas geen idee hoeveel er al gevallen is maar in ieder geval veel, wellicht kan iemand in mij omgeving een update geven over de hoeveelheden.
Nu is de vraag hoe gaan de komende uren er nog uitzien? Heb helaas nog niet alles kunnen lezen hier op het forum dus vraag ik het langs deze weg.
Grtz
*knip*
Edit Marga admin: Dank je wel mede namens Basch en de gehele crew
"Petje" af voor dit stuk !!!
Ik sluit me hierbij aan !!
Dank jullie wel crew voor de kerstgroet ! | Gewijzigd: 23 december 2010, 18:44 uur, door Marga
''elders in het oosten en zuidoosten 5-15 cm''
Oosten......daar woon jij toch Zwoof??
Hoor net op editie NL dat Limburg een legendarische witte kerst krijgt
Ja precies, meer had ik ook niet verwacht. Blader maar eens een eind terug
Edit: Dat is nog incl. die 3 cm wat hier vannacht is gevallen. Dus woensdagavond t/m vrijdag 10 tot 15 cm was mijn verwachting. ( de helft van Limburg zei ik toen) | Gewijzigd: 23 december 2010, 18:45 uur, door zwoof
Edit: Laten we idd hopen dat er nog wat op bezoek komt nog steeds niets hier
Minimaal, het is zelfs wat minder geworden vanavond en morgen...als ik naar de lucht kijk..
Het is zelfs nu een van de 'warmste' plekken van Nederland...
Het is zelfs nu een van de 'warmste' plekken van Nederland...
Op zich is het niet koud nee, wind die er staat maakt het wel heel geurig... Blauwbekken als ik met de hond langs de dijk loop.
Onweer dagen 2012: 1 !
's zomers vaak te koud door zeewind, 's winters vaak te warm door dezelfde zeewind en nu ook al geen witte kerst.
Daarom een oproep aan alle Limburgers: iedereen die een aanhanger heeft, deze volgooien met sneeuw en deze naar Den Helder brengen, hebben zij toch nog een witte kerrst.
's zomers vaak te koud door zeewind, 's winters vaak te warm door dezelfde zeewind en nu ook al geen witte kerst.
Daarom een oproep aan alle Limburgers: iedereen die een aanhanger heeft, deze volgooien met sneeuw en deze naar Den Helder brengen, hebben zij toch nog een witte kerrst.
ik denk dat je dan waternoodramp 2010 heb ,het smelt direct ben ik bang
veel!!!!..zie begintopic
sneeuwt gestaag door hier in zuidoost brabant.
0-0 bedankt voor kerstkaartje/mail.
en Jan..toppie verwachtingen
om voorspellingen te krigen gaan ze maar naar de kermis
ik barst van de koppijn...
Ik hoop het maar, nog steeds droog nu
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/