jaja als ze in het nieuws zeggen dat er bijna geen sneeuw ligt, moet je dat dan weghalen, een hoeveelheid minder dan 1 cm heeft (bijna) geen invloed op de ijsaangroei!
dus friezen, blijf nog ff lekker warm met een berenburg en als het nu echt gaat sneeuwen, dan kunnen jullie het parcour goed schoon maken, zodat we begin volgend jaar de tocht der tochten kunnen bewonderen!
mits we natuurlijk voldoende vorst krijgen!
Toch een witte kerst !,
Laat de lente maar snel komen en dat het weer lekker mag opwarmen .
Heb nu alweer zin in felle onweersbuien en de bijbehorende pret !.
Kijk dan is Tilburg lastig want die ligt precies in het midden.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
mms://92.254.84.209:8000
nu dan moeten ze maar eens beter op radar beelden etc kijken, er valt in oost en zuidoost nl echt wel wat uit de lucht, wat verdacht veel op sneeuw lijkt
Waarschuwing Limburg:
Gladheid door langdurige, meest lichte en soms matige, sneeuwval. Uiteindelijk vooral in Zuid-Limburg vanaf donderdagmiddag tot vrijdagavond mogelijk 15-20 cm in totaal, elders in het oosten en zuidoosten 5-15 cm, het minst in het NW.
bron: knmi
NU kan ik nergens meer heen met de brommer denk ik. Dus ik ben bijna aan huis gekluisterd. Is ook minder voor de kerstdagen moeten er toch boodschappen gehaald worden.
Het feit dat RWS het zoutloket geopend heeft geeft al aan hoe nijpend de situatie is. De binnenwegen zullen niet meer bestrooid worden, denk ik.
Maar goed, ik woon aan een erf, dus bij mij zie ik nooit een ruimer, laat staan dat er gestrooid wordt.
Ik heb er een dagtaak aan om mijn eigen inrit bereikbaar te houden...
Maar goed, ik zou vanavond mijn boodschappen binnen gaan halen, anders wordt het chinees-indisch restaurant Lang-Pütsj...
Tenzij je de gok wilt wagen...
Gladheid door langdurige, meest lichte en soms matige, sneeuwval. Uiteindelijk vooral in Zuid-Limburg vanaf donderdagmiddag tot vrijdagavond mogelijk 15-20 cm in totaal, elders in het oosten en zuidoosten 5-15 cm, het minst in het NW.
bron: knmi
Blijft dus hetzelfde allemaal