Ben stik jaloers man, ik moet nog effe geduld hebben.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Goh, hebben ze daar ook al het licht uitgedaan, vreemd zeg...
Goed, ontopic:
Ik was net even buiten, en ik voelde net iets uit de lucht dwarrelen... Het was nat, maar zeker niet veel... Verdwaalde vlokje misschien?
Gelukkig!
Friture aan, aardappels schillen, snijden, voorbakken en daarna afbakken!
Veel lekkerder en veiliger! | Gewijzigd: 23 december 2010, 18:00 uur, door Peatsmoke
***HERHALING BERICHT***
De belangrijkste regels van onweer-online zijn: Houd het gezellig en ga respectvol met elkaar om.
Iedereen is welkom op onweer-online. Of je nu veel kennis van het weer hebt of helemaal niets, dat maakt niets uit!
Hetzelfde als met onweer... Hoe laat krijg ik hier sneeuw en hoeveel gaat er komen? is niet te voorspellen. Probeer de radarbeelden te bekijken en lees mee op het forum. De berichten, die er staan zijn verwachtingen en geen voorspellingen en/of garanties.
Hoe meer dat mensen gaan zeuren, dat anderen zeuren komt de sfeer ook niet ten goede. Er wordt dan net zo hard aan het zeuren meegedaan. Vragen mogen gewoon gesteld worden. Er zijn mensen, die nieuw zijn op het forum en niet alle forumberichten hebben teruggelezen, wat mij ook onwaarschijnlijk lijkt, gezien de grote hoeveelheid berichten! Zo komt het voor, dat dezelfde vragen steeds gesteld blijven worden over uitleg kaartjes enz. Dit mag gewoon! Hierop geïrriteerd gaan reageren draagt ook niet bij aan de sfeer op het forum.
Dus: Houd het gezellig! Berichten, die in mijn (en de rest van de crew) ogen getuigen van gezeur en niet respectvol omgaan met elkaar worden verwijderd.
Basch en Marga
Admins | Gewijzigd: 23 december 2010, 18:01 uur, door Marga
De fietspaden hier die strak aan de weg grenzen worden niet eens schoongemaakt. Kleine moeite toch ffkes met de schuiver iets meer naar rechts te gaan. Ben verplicht om op de weg te fietsen. Slechte zaken van alle gemeentes.
Nu zie ik niks over het hoofd en bleek dus de bui niet tegen de wind in te kunnen komen. Hij trekt precies van zuid naar noord. Voor de oplettend heb ik het over bleek en dus verleden tijd. Want hoewel nu ik dit type de wind weer even uit het noorden komt is er toch geregeld en noordnoordoost tot oosten wind richting wat dus de bui ons land in drukt. En gezien het feit dat Jan zo juist ook al opmerkte dat er in Frankrijk nieuwe aangroei in de breedte is kan ik op maken dat in de komende 24 uur en groot deel van Nederland sneeuw kan krijgen.
Slecht geregeld hier..Via Brunssum kon die al niet meer naar huis. Auto stond daar dwars op de weg.file!!! Via Heerlen met 30km/u naar huis kunnen rijden. Je ziet niets meer zegt die. Niet de afbakening van de weg , natuurlijk geen lijnen meer niets...pfff Als het aan mij lag bleef die morgen thuis. Probeer hem dat nog wel aan het verstand te peuteren...
Zo af en toe zie je zo'n eh.... dwaas op een moutainbike fietsen.
Dat achter hem ruim 50 auto's hangen maakt meneer dan niet uit.
Verder heb ik al opvallend veel fietsers naast een ambu zien liggen de afgelopen week...
Als de sneeuw aanhoudt, los het probleem zich vanzelf op...
Moest gister op de snorbrommer naar Heerlen. Had ook wel de bus kunnen pakken maar dat is helemaal klote als je dan op het bussation staat te verkleumen...Levensgevaarlijk ben ook de weg op moeten gaan anders was ik zeker op mijn gezicht gegaan.
NU kan ik nergens meer heen met de brommer denk ik. Dus ik ben bijna aan huis gekluisterd. Is ook minder voor de kerstdagen moeten er toch boodschappen gehaald worden. Nog ff volhouden en dan heb ik mijn rijbewijs gelukkig
Ik zou hier zo'n flauwe opmerking over kunnen maken...
Je hebt gelijk: beter met sneeuwkettingen en een prent riskeren dan in de sloot belanden...