ECMWF moet nu wel met een koude run komen want anders vraag ik me af hoe we nog voorspellingen kunnen doen voor over 5dagen ....
Sneeuwen doet het hier nog niet en ook gisteren geen vlok gezien! De neerslag kwam zowaar tot vlak bij mij maar daar bleef het ook bij. Ik hoop nu op wat verse sneeuw want het dek dat er nu ligt is maar aan de dunnen kant en zou met niet verwonderen dat het misschien al een gebroken sneeuwdek is tegen kerst ....
Voorspellingen zitten beter dan gisteren kwa sneeuw maar of het wat wordt ?! afwachten
zoals ( he blijft afwachten wie weet)
Op wat voor termijn gaat daar verandering in komen? wacht inderdaad ook al de hele dag op sneeuw in Apeldoorn maar er komt maar niks...
een grote kerst pluim voor jan en zn crew
Edit Marga: Zn??? Hint: kijk eens >>hier<< | Gewijzigd: 23 december 2010, 18:03 uur, door Marga
Hopen dat er morgen voor ons nog iets in petto staat | Gewijzigd: 23 december 2010, 17:44 uur, door Reinout113
En tot mijn schaamte moet ik zegen dat wij geen winterbanden onder de auto hebben liggen. Gelukkig rijdt hij wel altijd heel voorzichtig. Hoop dat de rest dat ook doet.
Dat klopt, maar als er op geen andere manier een doorkomen aan is, breekt de nood de wet...
Kortom: de kans dat je daarvoor een boete krijgt is minimaal want volgens mij is die niet transigabel.
De wind speelt nu denk ik vooral mee dat zorgt ervoor dat de buien niet verder Nederland in komen. Allemaal even blazen bitte!
Het is hier vandaag voor m'n gevoel een stuk kouder dan de afgelopen dagen mede door de wind. Ook al heeft het hier vandaag de hele dag gedooid. Brrrr
Kortom: de kans dat je daarvoor een boete krijgt is minimaal want volgens mij is die niet transigabel.
Daar heb je ook gelijk in. Moeten ze maar beter strooien en vegen. Zout op pffff hoe moet dat dan verder??? Fietspaden zijn levensgevaarlijk nu en letterlijk geen doorkomen meer aan
Hopen dat er morgen voor ons nog iets in petto staat
dat lijkt idd zo! laten we het hopen
en dat 24 uur vooruit kun je volgens mij niet echt van op aan!
Het zout mag dan wel op zijn, maar zijn de sneeuwschuivers dan ook meteen kapot? Ik zou het ook liever doen op sneeuwkettingen dan op zomerbanden.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Als je nu op de fiets stapt moeten ze je opsluiten.
Zo af en toe zie je zo'n eh.... dwaas op een moutainbike fietsen.
Dat achter hem ruim 50 auto's hangen maakt meneer dan niet uit.
Verder heb ik al opvallend veel fietsers naast een ambu zien liggen de afgelopen week...
Als de sneeuw aanhoudt, los het probleem zich vanzelf op...