On topic: Is hier al de gehele dag 0.5 graden. Wind is guuurrr met windkracht 2.5
Als je hem bezig had gezien, deed heel erg nerveus. Verstond geen letter van wat we tegen hem zeiden terwijl hij toch ook Nederlands sprak. Daarom dat hij duidelijk niet uit de buurt kwam, anders had hij mij, ondanks mijn limburgse accent, wat niet overigens extreem is, wel verstaan. Hij mompelde alleen iets over een achterstandsgebied.
Het was dat onze buurman ons had opgebeld dat er iemand in de greppel lag en mijn vader met de bulldozer moest komen. Toen hij ons zag, toen bleef ie niet op ons wachten om samen naar zijn auto te lopen, maar hij liep gewoon snel daarnaartoe.
We trokken zijn bedrijfsauto eruit, hij griste de kentekenplaat uit de handen van mijn moeder, die dat voor hem had opgeraapt in de greppel. Stapte in zijn bedrijfsauto, reed 100m verder, van ons weg. (We hadden al 600m moeten lopen om tot bij hem te komen) En bleef daar vervolgens staan. Verder zei hij geen woord, hij was nog niet eens zichtbaar blij dat we hem eruit gehaald hebben.
Ik vind dat hij ons best wel 'bedankt' of 'dankje' had mogen zeggen. | Gewijzigd: 23 december 2010, 17:26 uur, door Marga
On topic: Is hier al de gehele dag 0.5 graden. Wind is guuurrr met windkracht 2.5
Goed gezien Marga!!!...Als dat nog niet verteld mag worden. Dan mis ik misschien de insteek van het forum. Of is het de bedoeling dat we alleen maar onze klep mogen opendoen als we iets over sneeuwhoogtes hebben te melden of er valt wel of geen sneeuw. Volgen mij is het namelijk ook leuk om gewoon eens wat te melden als persoon. Dat deed diegene volgens mij alleen maar. Een verhaal uit het dagelijks leven. Om dan zo'n reactie te krijgen pffff. Als het niet de bedoeling is dat ik andere dingen vertel dan hoor ik dat graag. Dan kan ik me afmelden. Ik ben niet alleen maar een doorgeefluik wat doorgeeft hoe de weersomstandigheden zijn.
Het was dat onze buurman ons had opgebeld dat er iemand in de greppel lag en mijn vader met de bulldozer moest komen. Toen hij ons zag, toen bleef ie niet op ons wachten om samen naar zijn auto te lopen, maar hij liep gewoon snel daarnaartoe.
We trokken zijn bedrijfsauto eruit, hij griste de kentekenplaat uit de handen van mijn moeder, die dat voor hem had opgeraapt in de greppel. Stapte in zijn bedrijfsauto, reed 100m verder, van ons weg. (We hadden al 600m moeten lopen om tot bij hem te komen) En bleef daar vervolgens staan. Verder zei hij geen woord, hij was nog niet eens zichtbaar blij dat we hem eruit gehaald hebben.
Ik vind dat hij ons best wel 'bedankt' of 'dankje' had mogen zeggen.
Wat een mafketel!!! | Gewijzigd: 23 december 2010, 17:21 uur, door kiwitwins
Ik kijk zodra ook voor de langere termijn maar die moet nog binnenkomen ....
Middellange termijn ziet er wat mij betreft goed uit, weer ietsjes kouder dan de vorige run!
Ben tegen 15.30 uur van Brunssum naar Kerkrade gereden. Met de juiste banden en de juiste rijstijl is het wel goed te berijden, maar de grootste obstakels vormen de (vracht)(bestel)auto's zonder de juiste banden (en rijstijl)...
Advies voor Parkstad:
Aangezien het zout op is, alleen de weg op met (goede) winterbanden of sneeuwkettingen!
De situatie zal de komende uren alleen maar slechter worden!
ik heb zo gevoeltje dat EC terug krabbelt