Ja dat front vanuit het westen, dat zouden we toch juist niet moeten willen krijgen, want dat is toch wat met het warmtefront meekomt?
Nou, geniet lekker van zoals het nu is! Weer in Nederland is zo veranderlijk, maar goed dat maakt het juist ook leuk vind ik!
Gr Melanie
we zitten net op het randje he
hopen dan maar op vanavond
Hier iets zuidelijker sneeuwt het toch al een half uurtje goed door hoor! Komt wel.
Die bui blijft hangen op de verkeerde plek helaas. Vanavond maar is ff weer kijken. Ik blijf hopen op grote hopen. Het wordt hier gelukkig ook weer kouder nu.
zo ben even een uurtje weg geweest en kon weer 10 pagina's terug lezen, wat kunnen jullie veel praten zeg!,...
Mooi stuk trouwens Jan, wat je schreef over de decembermaand 2010, voel me vereerd dat ik de run er naartoe samen met jullie allen hier mee heb mogen maken op de site. Kan me nog goed herinneren de dagen vóór dat het begon te sneeuwen, hoe gezellig het hier was en we ons allen voelden als een kind in een snoepwinkel...
Nu de witte kerst voor bijna heel nederland (het mooiste kerstkado voor velen) denk ik en misschien een 11-stedentocht? Het geluk kan niet op. En als enige site in Nederland wordt hier enthausiast over gediscusseerd (door weerdeskundigen en wannaby's). Super site met een mooie uitgebreide weersverwachting ELKE DAG. Een verslaving gewoon.
en weer ontoppic:
Zie dus nu dat vanaf het noorden sneeuw over het westen trekt en vanuit het zuiden over het zuid-oosten,.. en in het midden gebeurd nu nog niet zoveel. Wel mijn mening is dat dat wel komt en die bui blijft gewoon lekker lang hangen, want wij zitten hier mooi tussen de stromingen in..
En komt het niet, ach dan komt het niet,... Winter in Amersfoort kan toch al niet meer stuk
grtz Serge
Als het nu gaat sneeuwen zijn we binnen de kortste keren verdwenen...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Of daar ook nog sneeuw gaat vallen. vanavond/vanacht
Groet.
kijk anders zelf even Rick, heb geen idee wat dat gat ligt ?
ja weet het,
maar zie het eerder minimaliseren op de radar
verder is het niet erg ligt genoeg hiero daar gaat het niet om
maar gewoon elke keer weer benieuwd of jan zijn voorspellingen uitkomen!!!
en als het kaartje uit wil komen van de 15 cm in onze regio, dan mag er nog veel gaan vallen hahaha
heb nu eerder het idee dat alees iets meer oostelijker gaat dan als voorspeld!!
of er moet nog een depressie aan zitten komen
maar van de buien die er nu hangen verwacht ik niet dat die eindhoven gaan bedekken
en dan bedoel ik die partij die nu boven limburg hangt, daar krijgen wij niet veel van
maar is mijn gevoel dan he
Of daar ook nog sneeuw gaat vallen. vanavond/vanacht
Groet.
Lol ik zie dat ik jou op msn hebxd.
En ik denk het niet. Maarja kan nog veranderen he
Ja dat front vanuit het westen, dat zouden we toch juist niet moeten willen krijgen, want dat is toch wat met het warmtefront meekomt?
Nou, geniet lekker van zoals het nu is! Weer in Nederland is zo veranderlijk, maar goed dat maakt het juist ook leuk vind ik!
Gr Melanie
Heeey welkom op onweer-online Melanie .
Volgens mij pakt het toch allemaal iets anders uit dan verwacht was. Of....zie ik dat verkeerd.
Hier zitten we nog net in de vorst en het waait best hard. Her en der zie je sneeuw verstuiven.
Dat is de keerzijde van het grote succes, alles is in de vorm van aannames! Men oordeelt niet maar veroordeeld als er volgens hun het niet klopt...Het is jammer, maar het is zo...
Laat het je niet verpesten, negeer het, dan verstompt dat ook weer!
En Jan, jij hoeft je niet te verdedigen hoor!
Fijne feestdagen O-O ers...
Groeten Antoin