dat zou geweldig zijn
Edit,
toch nog een keer aangezien me post alweer een pagina terug is stijgende luchtdruk kan je dan neerslag verwachten? | Gewijzigd: 23 december 2010, 15:44 uur, door RemcoZ
Dat zou komisch zijn, en ook dat het sneeuw nét onder mijn raam blijft (dus een meter of, mwoah, laten we zeggen 5... Mooi een glijbaan maken zodat ik vanaf mijn raam zo naar beneden kan glijden! Whieee!! Ik zie het al helemaal voor me hehehe...
Meteo Consult en KNMI geven dat ook al aan.
Toch vertrouw ik daar niet helemaal op, dus we zullen met smart afwachten.
Heeft iemand enig idee of het front nog afbuigt richting het midden van het land?
volgens sabine haagdoren op tv 1 trekt het gebied naar het westen en nw deze avond en nacht, en morgenochtend-middag trekt het gebied weg naar duitsland. midden nederland krijgt ook nog wel wa sneeuw hoor.
Dat is volgens mij wat iedereen wilt of niet? Waarvoor wilt iedereen hier eigenlijk dat het gaat sneeuwen, omdat het er leuk uitziet? denk het niet, iedereen wil ons landje het moeilijk zien hebben.... GEWELDIG
nou dan ik, woon 6 hoog 20mtr. boven het maaiveld!
De wind neemt toe, waardoor het uitzicht sterk is verhelderd, in vergelijk met de rest van de nevelige dag.
Zou apart zijn, is toch wel 100+ km weg volgens mij ...
Wat een sadisten ook he.
Maargoed ik kijk nu ook op buienradar , het lijkt wel of het begint af te zwakken en verplaatst zich meer naar het oosten.
JAMMER.
Sommige plekken liggen nog helemaal open, en andere hebben maar 3cm ijs.
Dus nog even 1.5 week goed vriezen, en dan op nieuwjaarsdag de tocht
Citaat van pietjelol, donderdag 23 december 2010, 15:50 uur ik weet waarom die bui bij de wadden niet verder wil friesland zit in de weg:P
Ja, ik hou 'm hier. Nanananananaa. | Gewijzigd: 23 december 2010, 17:04 uur, door Marga
geduld, het komt wel eens een keer. nu sneeuwt het ook (een beetje), geduld word beloont toch zeggen ze in de volksmond .misschien nu niet morgen niet maar volgend jaar wie zal het zeggen ik heb er wel vertrouwen in j komt vanzelf met het woord niet piet