Als ik uit het raam kijk ziet het er wel bijzonder (sneeuw) dreigend uit maar er valt niks.Wel stevige windvlagen af en toe (13m/s) en dus snijdend koud,het weerstation geeft -0.2 C aan maar de gevoelstemp ligt daar dik onder....
Jan, wat minder lange tenen.
Want kom op, heb de pagina's voor je opmerking teruggelezen en kan nergens vinden waar jouw forecast onderuit wordt geblaft en jij aan de schandpaal genageld wordt. Verre van dat zelfs.
Gaat het niet om, het gaat om het feit dat er constant gemekkerd wordt hier in het topic terwijl het niet eens morgenavond is. Dat haalt de sfeer hier enorm omlaag, iedere dag krijg je wel hetzelfde te lezen hier
Ach ja die mensen heb je ook Lekker laten mekkeren, ze kunnen niet anders, denk ik
Ontopic: hier lijkt de dooi tot zo ver nog mee te vallen. Heb net een rondje door de Delftse Hout gereden, en alles ziet er nog geweldig uit | Gewijzigd: 23 december 2010, 14:41 uur, door PaytDelft
Dus: Houd het gezellig! Berichten, die in mijn (en de rest van de crew) ogen getuigen van gezeur en niet respectvol omgaan met elkaar worden verwijderd.
Basch en Marga
Admins[/b][/color]
[/quote]
DANK AAN DE CREW VOOR DIT BERICHT
Mensen we zijn niet allemaal op de hoogte hoe de kaartjes werken
over een HIRLAM te spreken kun die ook slachten
ik al heel lang lid moet ook nog steeds goed kijken en nadenken.
DUS RESPECT VOOR ELKAAR ZEKER DEZE DAGEN.
PRETTIGE FEESTDAGEN VOOR EEN IEDER.
Jan,ik zit hier al een paar jaartjes en is het ooit anders geweest??? Niet op reageren is de beste oplossing!!!
Dat wat onder België in komt ziet er nog niet verkeerd uit, lijkt het westen/midden van Nederland aan te gaan doen?
Poeh Dalfsen, aardig bewolkt niet
Boven de Middelandse zee zijn ook aardige storingen aan het ontstaan !!!!!!
klopt wel. aleen moet de sneeuw de grond nog bereiken. was hier ook zo, op eens met bakken uit de lucht! kijk maar geregenld naar buiten!
Bij 2 uur vooruit gaat ie naar het oosten, bij 3 uur vooruit gaat ie naar het noorden.
Gewoon afwachten dus
Dit viel mij inderdaad ook op. De verwachting van 2 uur vooruit is echt compleet anders dan de verwachting van 3 uur vooruit. Heeeeel appart
Ik heb er niks geen last van. En als ik de reacties van anderen lees en hun toon interpreteer, hebben die er ook geen last van. Sfeertje is goed.
Weet zelfs zeker dat als jij persoonlijk aangevallen zou worden en je forecast de grond in geboord wordt, jij lekker achterover kunt zitten F5'n. Het hele forum namelijk brand diegene met de grond gelijk af.
Soms ook een beetje "te", maar alla zo werkt dat.
Viola, je hebt meer vrienden hier dan je denkt. Stoor je toch niet zo aan die paar negatieve berichten. Veelal is dat een moment opname en vergeet niet dat getypte tekst soms anders bedoeld over kan komen, EN dat we elkaar hier niet in de ogen hoeven te kijken wat sommige drempels weg neemt.
Drink een bak koffie zou ik zeggen (thee is voor wijven) en enjoy.
Tja, de sneeuw: ook hier hebben de sneeuwbuien ernstige startproblemen . Ofwel, er wil maar niks vallen, maar geen nood; er ligt nog genoeg en we hebben nog even. Wit wordt hier de kerst sowieso.
Iedereen heel fijne kerstdagen toegewenst!
Zuiden / Oosten graag updates wanneer het begint met sneeuwen, betere bevestiging dan buienradar