Ok, hoop dat dit niet door mijn vraag kwam, was me er in ieder geval niet van bewust.
Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet denken omdat iedereen op het forum maar wat door elkaar heen aan het roepen is, 10verschillende meningen over wat er komen gaat binnen 5minuten, dan heb ik toch liever jou of Johan's onderbouwde mening, dan weet ik in ieder geval dat dat het meeste kans van slagen heeft.
Nogmaals sorry als mijn vraag verkeerd overkwam, zie het maar meer als respect voor je werk
Ontopic: Begint hier de laatste tijd ook wat harder te waaien, vannacht enkele centimeters bijgekomen denk ik, ga zo wel even meten hoeveel er op de tuintafel ligt. Wordt wel een steeds mooier pakketje, prachtig witte sneeuw, op sommige plaatsen geel (onze honden ) en op de weg wordt het nu wat bruinig, maar dat wordt wel weer wit na de bui die eraan komt
Iedereen is welkom op onweer-online. Of je nu veel kennis van het weer hebt of helemaal niets, dat maakt niets uit!
Hetzelfde als met onweer... Hoe laat krijg ik hier sneeuw en hoeveel gaat er komen? is niet te voorspellen. Probeer de radarbeelden te bekijken en lees mee op het forum. De berichten, die er staan zijn verwachtingen en geen voorspellingen en/of garanties.
Hoe meer dat mensen gaan zeuren, dat anderen zeuren komt de sfeer ook niet ten goede. Er wordt dan net zo hard aan het zeuren meegedaan. Vragen mogen gewoon gesteld worden. Er zijn mensen, die nieuw zijn op het forum en niet alle forumberichten hebben teruggelezen, wat mij ook onwaarschijnlijk lijkt, gezien de grote hoeveelheid berichten! Zo komt het voor, dat dezelfde vragen steeds gesteld blijven worden over uitleg kaartjes enz. Dit mag gewoon! Hierop geïrriteerd gaan reageren draagt ook niet bij aan de sfeer op het forum.
Dus: Houd het gezellig! Berichten, die in mijn (en de rest van de crew) ogen getuigen van gezeur en niet respectvol omgaan met elkaar worden verwijderd.
Basch en Marga
Admins
Hoop dat dit geintje wel ff mag......... Marga zit je met dat pakje aan achter je pc d:
Marga: voor jou een vraag voor mij een weet | Gewijzigd: 23 december 2010, 14:26 uur, door Marga
Basch en Marga
Admins
Respect, jullie hebben er een dagtaak aan om alles in de gaten te houden.
Marga: voor jou een vraag voor mij een weet
Harris Hunter, doe nou niet, Marga is des duivels
offtopic: Ik kijk op de sat24 radar, daar zie dat de stroming voor de kust voor Engeland NO is en vlakbij ons ZW, is daar nu op wellicht kleine wervelwinden omdat de wind haaks op elkaar staat? Of is daar nog meer voor nodig, qua temperatuur bijvoorbeeld?
Wees maar gerust, als jij kijkt naar die bui op Meteox.nl en dan de 3dagen vooruit lijkt het er wel op dat jullie nog wat sneeuw extra krijgen, dan hoeft het dus niet van de bomen af te waaien
is het --0,5 graden dus net onder 0 maar de wind is koud
(lees bries) Er zit wel sneeuw in de lucht ff afwachten
wanneer dat dat gaat vallen.
Ik hoop voor jullie Friezen en de overige hopende medelanders
dat de elf stedentocht eraan komt .
Dat wat onder België in komt ziet er nog niet verkeerd uit, lijkt het westen/midden van Nederland aan te gaan doen?
Iedereen is welkom op onweer-online. Of je nu veel kennis van het weer hebt of helemaal niets, dat maakt niets uit!
Hetzelfde als met onweer... Hoe laat krijg ik hier sneeuw en hoeveel gaat er komen? is niet te voorspellen. Probeer de radarbeelden te bekijken en lees mee op het forum. De berichten, die er staan zijn verwachtingen en geen voorspellingen en/of garanties.
Hoe meer dat mensen gaan zeuren, dat anderen zeuren komt de sfeer ook niet ten goede. Er wordt dan net zo hard aan het zeuren meegedaan. Vragen mogen gewoon gesteld worden. Er zijn mensen, die nieuw zijn op het forum en niet alle forumberichten hebben teruggelezen, wat mij ook onwaarschijnlijk lijkt, gezien de grote hoeveelheid berichten! Zo komt het voor, dat dezelfde vragen steeds gesteld blijven worden over uitleg kaartjes enz. Dit mag gewoon! Hierop geïrriteerd gaan reageren draagt ook niet bij aan de sfeer op het forum.
Dus: Houd het gezellig! Berichten, die in mijn (en de rest van de crew) ogen getuigen van gezeur en niet respectvol omgaan met elkaar worden verwijderd.
Basch en Marga
Admins
Kleine toevoeging van Anko die niet op zijn mondje gevallen is:
Jan, wat minder lange tenen.
Want kom op, heb de pagina's voor je opmerking teruggelezen en kan nergens vinden waar jouw forecast onderuit wordt geblaft en jij aan de schandpaal genageld wordt. Verre van dat zelfs.
Dat mensen wat teleurgesteld reageren... duh. Ze zien even hun witte kerst in duigen vallen. Het sneeuw drupt van de bomen, het laagje op hun grasveldje zakt in. Buienradars vertellen ineens wat anders. En dat terwijl het deze week er nog zo mooi uit zag.
Dat die mensen er geen rekening mee houden dat het vanavond weer kan keren in hun voordeel willen ze even niet zien omdat hun teleurstelling de overhand heeft.
Negeer het gewoon. Er worden geen regels geschonden en niemand wordt beledigd. Dat is voor een forum überhaupt al uniek.
Met alle respect: als je je daar niet overheen kunt zetten, is jezelf mengen in een discussie waar mensen aan je lippen hangen en je op een voetstuk zetten, niet de beste keus.
Mijn tip. Doe lekker je ding zeg tegen die klagers fuck it. Ze vreten niet van je bord. Of wel? Als je die paar klagers eruit weet te lichten en je daaraan stoort, doe je namelijk die overgrote massa die je blijft waarderen veel te kort.
Bij 2 uur vooruit gaat ie naar het oosten, bij 3 uur vooruit gaat ie naar het noorden.
Gewoon afwachten dus