Dat zijn dezelfde mensen die lopen te zeuren bij de gemeente dat je maar 1 emmertje met zout krijgt.
Laten me het humeur van Jan niet verpesten, des te meer info ontvangen wij !!!
En nee Jan ik zal je oren sparen, ik kijk vanzelf wat het gebied wel word.
Zouden anderen ook is moeten doen, gewoon mondje dicht en nowcasten.
En niet telkens onzin zwammen zoals Ow het gaat net naast
sorry ben dat ook wel beetje beu op dit moment....
Mijn (on)weer foto's : Foto's
amersfoort -0,1 nu
benieuwd waar rl7 zijn data vandaan haalt ,NS maakt weer wat meer vriendjes ,mensen geweldig om dit alles mee te maken vanachter je pc
moet vanavond wel naar antwerpen maar dat gaat ongetwijfeld zonder sneeuwkettingen haha heerlijk land leven we in |!
knip
Apart, zie hetzelfde, gewoon een mooie winterdag!
Ik hoop stilletjes op 2 dagen rustig weer in het Westen. In het weekend mag het dan los. Ik neem aan dat de meeste mensen dan lekker kerst vieren.
Misschien iets voor volgend jaar Jan. Als er een topic geopend word van JOU voorspellingen/verwachtingen dat die alleen voor jou zijn. En wij alleen kunnen lezen. Topic lekker slotje op houden en als er weer nieuw ontwikkelingen zijn weer ff upgraden. Dan ben je van al het gezeur af, want blijkbaar zijn er genoeg mensen die niet kunnen lezen en begrijpen.
Ontopic:
Respect voor jou en je familie. Want die komen ook het 1 en ander tekort. Nogmaals respect.
Een kerstdip hebben we ieder jaar en ook nu zitten we er middenin.
Ik heb nog nooit zo'n koude kerstdip gezien hoor!
Dat klopt! De afgelopen jaren hebben we vaker rond kerst dooi gehad, en dan rond het nieuwe jaar wordt het opeens koud. Soms strenge vorst op oudejaarsavond/ -nacht.
Offtopic:
Misschien iets voor volgend jaar Jan. Als er een topic geopend word van JOU voorspellingen/verwachtingen dat die alleen voor jou zijn. En wij alleen kunnen lezen. Topic lekker slotje op houden en als er weer nieuw ontwikkelingen zijn weer ff upgraden. Dan ben je van al het gezeur af, want blijkbaar zijn er genoeg mensen die niet kunnen lezen en begrijpen.
Ik vind dit een goed idee; | Gewijzigd: 23 december 2010, 13:23 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
moet vanavond wel naar antwerpen maar dat gaat ongetwijfeld zonder sneeuwkettingen haha heerlijk land leven we in |!
RTL 7 krijgt die informatie van MeteoConsult
LA BOMBA
als die het lukt om zover mogelijk van zo-nw te gaan en dan weer in te draaien van zw-no hebben we zeker een La Bomba | Gewijzigd: 23 december 2010, 13:25 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Hier is geen sneeuw gevallen hoor vannacht...
Het gaat ons lukken dfromdwgn, als ik zie hoe hard het hier Noord Oost Waait, krijgt zelfs het westen nog wat !
Ontopic:
Respect voor jou en je familie. Want die komen ook het 1 en ander tekort. Nogmaals respect.
Is al een paar keer voorgesteld, 1 topic met verwachtingen + met alle berichten van leden.... Maar willen ze niet aan.
Onweer dagen 2012: 1 !