Jan zegt en doet voorlopig niets meer, heb het een beetje gehad met dat gezeur van sommige mensen, de dag is net begonnen en lopen er een paar weer de boel te verzieken
veel plezier daar in het zuidoosten en oosten
Kan het wel begrijpen wat je zegt, hier is het drap op veel plaatsen en verradelijke glade stukken, tis geen mooi gesloten dek meer
Ben bang dat het hier een drapperige/gladde 25e verjaardag wordt 2e kerstdag, want mooi wit is het hier niet meer dus had graag nog een vers laagje gehad, droom nu al 24 jaar van een witte kerst met me birthday
Mooie webcam.
Hou m in de gaten.
yeah sneeuw licht zo te zien..
Want zoals het nu gaat met 2 graden in de plus, ga ik straks een groene kerst tegemoed..... ????
Ik hoop dat je me antwoord kan geven... heb even pauze en ben nu thuis.... ga er zo weer vandoor...
bedankt alvast voor de moeite...
hahahaha volgens mij is iedereen hier op O O de positie aan het veranderen staat geen seconde stil dat ding
Volgens mij gaat het bar tegenvallen
zeur is niet zo !
sorry maar lees het berichtje van jan maar !
ik geef hem totaal gelijk......man man man....piepen doen de muizen!
sorry maar dit moest er even uit ....heb lang genoeg die onnodige berichtjes gezien van zeurpieten....
verwijder dit stukkie maar zodra iedereen gelezen heeft !
pfff
weather without storms is no weather at all.
http://alarm.noodweercentrale.nl/index.html
van code rood naar code oranje.
sneeuwt goed nu inderdaad. op de webcam te zien!
Want zoals het nu gaat met 2 graden in de plus, ga ik straks een groene kerst tegemoed..... ????
Ik hoop dat je me antwoord kan geven... heb even pauze en ben nu thuis.... ga er zo weer vandoor...
Het zuidwesten ligt dat in een ander land miss? Als er staat het gehele land, dus...
Jan schrijft: ''en in het westen 5 centimeter''. Dus reken daar maar op.
Moet ik hier nog zinnig antwoord op geven ???
Bekijk de radars en je ziet dat niet geheel nederland in de sneeuwprijzen valt... vandaar de vraag.... maar uhh... heet jij JAN ?????
die camera raakt overbelast ,ze staan hem continue te verplaatsen daar de een de ander het zicht op het plein misgunt ,geweldig wat een volk
Citaat van marcuz, donderdag 23 december 2010, 13:03 uur http://www.webcamsittard.nl/site/index.php/nl/camera1
Marcuz, zit jij aan de webcam te draaien. Sneeuw is in het zuiden begonnen, du mensen het komt eraan.
Wat nu al in heel het land licht is Uniek, deze kerst en maand gaan wij geschiedenis schrijven.
Dus alles wat nu nog komt is mooi meegenomen.
Dit wordt een witte kerst om nooit te vergeten, ben ook nog HOME ALONE. Heb de stijkijzer als opgehangen
In Limburg sneeuwt het nu, dus daar zal ook wel redelijk wat vallen.
In Gelderland zal het vast ook wel gaan sneeuwen.
Het gebiedje trekt NO dus andere provincies krijgen er niet mee te maken.
In Limburg sneeuwt het nu, dus daar zal ook wel redelijk wat vallen.
In Gelderland zal het vast ook wel gaan sneeuwen.
Het gebiedje trekt NO dus andere provincies krijgen er niet mee te maken.
't Lijkt nog wel even te duren voordat wij hier echt serieuze neerslag gaan krijgen, het gebied trekt oostelijker dan voorheen voorzien, volgens mij. Hier in Gendringen lijkt het vooralsnog niet binnen het komende uur echt te gaan sneeuwen.
3 uurs verwachting op buienradar.nl geeft NIETS geen wolkje helemaal niets. Whoehahahaha ook daar zijn ze het zat denk ik dat gezeur en gepiep.
Kan Jan zijn reactie wel begrijpen veel mensen nemen niet de moeite om eerst ff bij te lezen. Ik snap dat niet iedereen daar tijd voor heeft, maar Jan heeft toch geen tijd om iedere keer maar weer vooro een bepaalde plaats, liefst nog wijk, op het uur nauwkeurig te voorspellen wat er komt?
Aan de andere kant, Jan heeft natuurlijk wel een naam hoog te houden en heeft zelf wel her en der verwachtingen geschapen ..........
Hoe dan ook, hier nu knap dooi en dat is goed dan komt er dadelijk dus sneeuw!