Ja watte...'t Is te hopen dat de gasten voor ons Kerstfeestje morgen er nog gaan door komen. De banen liggen er nu al spekglad bij...en 't zout is zo goed als op. | Gewijzigd: 23 december 2010, 11:46 uur, door Katrien Michiels
zo te zien op de gfs word oud en nieuw zeer koud moet nieuwjaarsdag om 7.30 werken in de buitenlucht kan iemand me vertellen waar ik op kan rekenen is nog ver weg dus moeilijk te voorspellen maar iemand?
Mij krijg je niet meer gek. Deze had ik ook al in de smiezen en wordt maandag verwacht ... maar kijk 's wat er gebeurt aan het eind van de film:
http://www.wetter.de/europa/niederschlagsgebiete
Zegt natuurlijk niks, is nog ver weg maar ja ...
Wel vreemd dat er in Spijk zoveel gevallen is, hier in Delfzijl ongeveer 7 km ten oosten van Spijk is ongeveer 6 a 7 cm gevallen. Maar ben er heel tevreden mee na alle misgelopen sneeuw van vorige week.
Het voelt hier trouwens wel steenkoud aan met die snijdende wind ondanks dat het niet veel vriest.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het weer zal zijn op 31 december, omdat ik dan bijna heel de dag buiten ben.
Maar ik denk dat het inderdaad nog te ver weg is om daarover iets te zeggen
Amper zichtbaar, maar het is sneeuw
Meteen even uit het raam gekeken omdat je zo'n beetje op dezelfde hoogte zit....
En inderdaad, Poedersuiker.... eerste sneeuw wat ik na tijden zie hahahaha, bellen maar !
Vraag me alleen af hoe lang we er van kunnen genieten, ik ben nu iig naar buiten...
Onweer dagen 2012: 1 !
http://www.wetter.de/europa/niederschlagsgebiete
Zegt natuurlijk niks, is nog ver weg maar ja ...
Die draait in GB.
Het voelt hier trouwens wel steenkoud aan met die snijdende wind ondanks dat het niet veel vriest.
Ja klopt snijdende wind .
En inderdaad, Poedersuiker.... eerste sneeuw wat ik na tijden zie hahahaha, bellen maar !
Vraag me alleen af hoe lang we er van kunnen genieten, ik ben nu iig naar buiten...
Workum én Den Helder .... het is een kerstwonder!
Spijtig want er licht niet zo veel meer! Ik hoop dat er nog wat komt voor kerst van nu is het van die ijsdrap ...
Wat is er deze nacht ongeveer gevallen in centrum van België ?
Geen zin om het heel het topic te lezen .... nu eens GFS bekijken en EC run van deze nacht hopelijk is het allemaal winters.