Citaat van Romigo, donderdag 23 december 2010, 9:47 uur Ze praten bij het KNMI al over dooi vanaf komende dinsdag!
Laat dat warme water nog maar even wachten, of hier iemand al helemaal genoeg van de winter?
Doet het knmi dat niet altijd, 'dooi over 5 dagen'. Het begint een beetje op het bordje in de kroeg bij ons te lijken: 'morgen gratis bier'. | Gewijzigd: 23 december 2010, 09:49 uur, door tcnh
Laat dat warme water nog maar even wachten, of hier iemand al helemaal genoeg van de winter?
eerst spraken ze over + 5°C voor Zuid-Nederland afgelopen week, het is maximaal 1.1°C geweest.
Volgende week zit ik in Boekarest maar daar wil het helemaal niet winteren nu en de komende dagen ook niet. Na een korte koude periode daar met 1 x -14 in de nacht is het nu dik boven nul. Pas na kerst lijkt het er wat kouder te worden maar nog geen vorst van betekenis.
| Gewijzigd: 23 december 2010, 09:52 uur, door spamblokkie
UH??? Hadden we het gisteren niet over mogelijke -20 bij Brussel en diepvrieskou in Nederland? Als ik dit had geweten, dan had ik anders gestemd bij 'It giet oan'
De provincie Limburg, oostelijk Brabant, oostelijk deel van Gelderland, Overijssel, Drenthe en Groningen kan er de komende 24 uur tot 20 cm sneeuw vallen. Midden Nederland kan ongeveer 10 cm vallen.
Weet je dat zeker?? Ook voor Groningen???
Volgens MeteoConsult valt er sneeuw ten oosten van de lijn Breda-Leeuwarden.
Waar haal je dit vandaan? Ik heb er weinig hoop voor namelijk.
Waar zie je dat op ?, als je de Europese radar bekijkt is de richting duidelijk noord, en er komt nog wat achteraan
Kans zeer groot? Ik weet wel zeker dat ze niet meer uit Maastricht komt
Bijna hetzelfde als gisterenavond. Dus klopt wel dat ie weer meer naar oost gaat dan noord-noord
In de tekst wel ja, maar via http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/...wacht-weer.html en dan donderdagmiddag, vrijdagochtend en vrijdagmiddag plaatsen ze nog steeds lichte sneeuw thv utrecht en Amsterdam.
Zijn dat dan de mogelijke buitjes die vanaf de Noordzee kunnen binnendrijven?