Maar goed, het zou mooi zijn als het waar is
Zeg maar, welke wil je dan zien? GFS geeft voor geheel Nederland sneeuw aan, dat komt ook niet geloofwaardig over
Dat is een goeie vraag maar onthoud wel.......dat er in Friesland ook wel eens 50 of 50+ cm sneeuw heeft gelegen en toen had de rest van het land niet veel of zelfs helemaal niets.
Dat heeft de maken met de Anti Fries waarden in de Atmosferische toestand in het heelal.
cm of 3 bijgevallen hier. Nu droog. Wachten maar weer op het volgende.
Actuele stand van de waarschuwingen bij de noodweercentrale en de
Nieuwe neerslagfilm
Komt toch echt wel overeen hoor met wat er tot nu toe gebeurd is. ook voor Friesland.
Ook vandaag dus niet veel voor Friesland als je goed kijkt naar deze run. Hoogste 2 cm
Ik zou bijna zeggen, neem een aanhangertje mee, en kom hier scheppen, er ligt hier nog meer dan genoeg, van mij mag er warm water regenen (en dan daarna weer een normaal laagje sneeuw...
Moet je wel zeggen dat deze sneeuw niet plakt..dus je kan hem overal neergooien...
Ik ben vast een van de weinige die hoopt dat er hier geen sneeuw meer gaat vallen vandaag, maar ik ben wel even uitgesneeuwd, kan ook nergens heen met die kleine van me en zit dus gezellig al een aantal dagen binnen, er is hier namelijk niet gestrooid of geschoven dus ik kan er met de kinderwagen niet door...
Zo weer even genoeg geklaagd!
dat was toch net op het randje van het neerslag gebied ...
Geluksvogel. 2cm is genoeg hier in Leeuwarden niks, in mijn eigen dorp lag ook niks, het word ook niet veel meer, hoogstens 2 cm wat ik 2 delen terug al zei.
Ik denk dat ik ook nog eens gelijk krijg. | Gewijzigd: 23 december 2010, 09:30 uur, door Joeke12
Wat verwacht jij voor zeeland ? als ik dat plaatje bekijk lijkt het er op dat zeeland aardig zonder sneeuw blijft (ligt nog genoeg hoor, daar niet van)
Of is jou verwachting ( plaatje met hoeveelheden) van gisteravond nog van kracht ?
Tuurlijk, bij ons in het westen moeten de buien ook gewoon uit het westen komen, vanaf de noordzee en dat gaat het later dan ook doen. Hoeft niet veel te zijn, maar een nieuw wit laagje is welkom.