Dan kunnen in ieder geval zonder te glibberen de straat op
Het dooit hier nu met 0.2 graden... Ben benieuwd hoeveel graden het gaat dooien hier.
Zal toch wel leuk zijn als nog iets wit op de grond ligt met kerst.
leeuwarden 1 gr het is 4,1 graad warmer dan gisteren op dit moment
Tilburg meldt 3 cm sneeuw erbij. Ik schrik wel van de hoge temperaturen die hierboven genoemd worden... Gaat dat gebied uit Frankrijk regen en dooi brengen?
Noodweer centrale?
Wat kan ik hier uit afleiden voor welke periode?
Code rood:
Niveau waarschuwing noodweer rood vanwege zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 02:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 19:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Code oranje:
Waarschuwing vooraf vanwege zware sneeuwval,
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 19:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 15:00 uur
Code geel:
Waarschuwing vooraf vanwege zware sneeuwval,
waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 19:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 14:00 uur
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Wat een mooie rooie pit komt er aan mensen, geniet! Maar doe vooral ook erg voorzichtig onderweg! | Gewijzigd: 23 december 2010, 08:30 uur, door MarcS
Wanneer kom je met je welbekende update voor de komende dagen? begin hem te knijpen wat de temperatuur betreft voor de komende tijd
Ik heb precies hetzelfde voorgevoel en ook precies dezelfde vraag
Ik vind het eigenlijk wel fijn, even een dagje geen ellende op de weg. Vanaf vanavond mag het weer helemaal los gaan in het Westen.
Eh, welke nieuwe sneeuw? Hier is ook niks bijgevallen vannacht
Wanneer kom je met je welbekende update voor de komende dagen? begin hem te knijpen wat de temperatuur betreft voor de komende tijd
het blijft een voorspelling en als ik zie wat er allemaal gebeurt is er niet veel aan vast te knopen veranderd continue.
geweldig toch
geweldig toch
Weet dat het een voorspelling is maar vind wel dat Jan het vaak bij het goede eind heeft, vandaar ook mijn vraag aan hem of hij zijn licht eens weer wil laten schijnen in het mooie nederlandse winterlandschap hihihih
Hoef je niet te doen GFS is nog goed Wat betreft update... Die doe ik vandaag niet want dat heeft toch geen zin als de sneeuw dalijk komt