Volverwachting deed ik de luxaflex open en nauwelijks een cm., zie overal het oude sneeuw liggen dus niet eens overal een nieuw laagje.
Was even een tegenvaller, maar goed sneeuw valt nu eenmaal waar die zelf zin in heeft en wacht weer af wat er later gaat gebeuren.
Kweet wel dat ik straks ruim 3 kwartier mag lopen om op mijn afspraak te kunnen zijn, want fietsen was al een paar dagen niet echt te doen, laat staan nu dan wel ineens. Gewoon een mooie wandeling van maken.
Temp op 2 hoog: -1,5
Die buien in frankrijk, komen die recht over ons land?? Ze gaan wel de goede richting, namelijk naar linksboven toe. Dat is recht over Nederland heen!
Edit: Zoiets had ik in mn gedachten.
| Gewijzigd: 23 december 2010, 07:39 uur, door jewaitit
Vol verwachting deed ik de rolluiken open, en .... helemaal niks!
Ging gelijk achter de comp, waar is dat neerslaggebied nou gebleven????????
Helemaal niets gehad nee? Het begon gisteren met ijzel en toen ik net uit raam keek zag ik dat alles weer helemaal wit was(de weg etc.) dus hier is weer behoorlijk wat gevallen!
Ben benieuwd wat er nog komen gaat!
Die buien in frankrijk, komen die recht over ons land?? Ze gaan wel de goede richting, namelijk naar linksboven toe. Dat is recht over Nederland heen!
Naar verwachting wel en komen ze, ik verwacht binnen nu en twee uur Limburg binnen en naar het uitziet is hij ook nog niet zo snel weg hier.
Zoiets had ik in mn gedachten.
Volgens mij heeft dat buiengebied straks de neiging om naar rechts te buigen en krijgen we in het midden, westen en noorden bitter weinig.
Overigens wel sneeuw bij gevallen, maar overtuigend allerminst, als je bedenkt dat er mensen bij waren die riepen dat er 5-10 cm bij zou vallen.
Het valt allemaal wel mee hoor
Sommige mensen zijn een beetje over the top.
Geen wonder dat je soms een beetje sceptisch wordt.
Toch wacht ik gewoon weer af wat er in het nieuwe neerslaggebied zit. Je weet immers nooit, maar ach, we zien het wederom wel weer | Gewijzigd: 23 december 2010, 08:03 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Overigens wel sneeuw bij gevallen, maar overtuigend allerminst, als je bedenkt dat er mensen bij waren die riepen dat er 5-10 cm bij zou vallen.
Het valt allemaal wel mee hoor
Sommige mensen zijn een beetje over the top.
Geen wonder dat je soms een beetje sceptisch wordt.
Toch wacht ik gewoon weer af wat er in het nieuwe neerslaggebied zit. Je weet immers nooit, maar ach, we zien het wederom wel weer
Hier in Limburg zuid is toch 7 cm bij gevallen.
Dan kunnen in ieder geval zonder te glibberen de straat op
Het dooit hier nu met 0.2 graden... Ben benieuwd hoeveel graden het gaat dooien hier.
Zal toch wel leuk zijn als nog iets wit op de grond ligt met kerst.