Thanx Kun je me nog even zeggen onder welke tabjes ik die kan vinden...Zie er zoveel , maar vind niet de juiste
Het lijkt er sterk op dat bepaalde weerdeskundigen iedere keer de te warme trends van de afgelopen decennia toepassen op het huidige weerverloop, en er klopt geen snars van. Maarja de deskundigen (KNMI etc) durven gewoon geen gezichtsverlies te leiden en verbloemen liever fouten dan ze ruiterlijk toe te geven.
Een winterhater roept de hele tijd WC, dooi, vies, glad etc.
Een realist zegt zeer grote kans dat het koud blijft met na een sneeuwerig weekeinde erg koud weer en relatief droog geniet ervan en pas op,
Een winterliefhebber zegt al snel het wordt extreem koud, elfstedentocht, sneeuwduinen, plezier.
Mijn devies, wees realistisch ook al ben je liefhebber of hater. Hoop op koude of dooi hoeft niet in voorspellingen verwerkt te worden. (-> dit was gewoon een algemeen bericht wat ik vind over huidige weermannen/vrouwen/instituten en het slaat dan ook niet op hetgeen ik van 0-0 vind want dat is tot nog toe zeer positief!) | Gewijzigd: 22 december 2010, 23:43 uur, door santona
Dat snap ik ook niet. Nergens te vinden. Dan bedoel ik teletekst bv. Zou handig zijn voor de mensen die morgen de weg op moeten. Maar ja raken t wel gewend zo dat het op het laatste moment gemeld word