2° bewolkt
Oostende AP (5 m)
1° bewolkt
Elsenborn (570 m)
0° -
Luik / Bierset (178 m)
-1° ijsregen
Charleroi / Gosselies (192 m)
-1° lichte sneeuw
Chievres (63 m)
-1° lichte sneeuw
Kleine-Brogel (64 m)
-2° ijsregen
Schaffen (54 m)
-2° lichte sneeuw
Antwerpen / Deurne (14 m)
-2° sneeuwval
Brüssel Flughafen (58 m)
-2° lichte sneeuw
Daar de meeste echt schapen zijn en je alleen maar tegenberichtjes krijgt met "ik heb gestemd hoor " is erg onplezierig lezen
ondanks dat ik het wel snap ,maar stem en de winnaar wint en we zien het wel suc6 ermee
Lees hier al maanden ook en het enigste waar ik me aan stoor is het commentaar van mensen die anderen vertellen dat ze dom zijn (meeste zijn schapen ) .........
Nee inderdaad, die doet alles voor centjes, zelfs zijn eigen verhalen vervalsen.
En dat lul ik niemand na, dat heb ik zelf geconstateerd.
Het wordt 2m hoogte -10°C ! Kijk ik dan naar 850Hpa Temperatuur dan zie je die rond de 0°C of zelfs positieve temperaturen! Ligt dit nou aan de Hoge druk ofzo ik heb geen idee maar de logica is voor mij alvast ver te zoeken!
Nou voor België is de run nou ook niet bepaald zo positief, niet slecht maar al betere gehad ^^
Ik ga zodra de lange termijn eens bekijken maar Uh periode na kerst vind ik toch maar raar ....
japs... was daarstraks nog sneeuw, maar toen werken het toch drupjes.... hopen dat het nog over gaat in sneeuw, anders weet ik wel dat ik morgen niet op het werk te vinden ben