Nah. Goirle slaan ze over
Volg het spoor
ik lees hier al maanden en enigste waar ik me aan stoor is dit soort offtopic tussen de berichten door ,het ontsiert heel het onderwerp
Daar de meeste echt schapen zijn en je alleen maar tegenberichtjes krijgt met "ik heb gestemd hoor " is erg onplezierig lezen
ondanks dat ik het wel snap ,maar stem en de winnaar wint en we zien het wel suc6 ermee | Gewijzigd: 22 december 2010, 23:19 uur, door core
I.i.g. niet die van P.P. dan, die had het net over rond het vriespunt 27 Dec.
Wie gaat mee?
Denk ik ook.
*knip*
Hmm, khoop dat je gelijk krijgt Jan. Maar ik denk eerlijk gezegd dat de strepen wat diagonaler lopen en het uiterste NW er bekaaid afkomt. En vooral onder de lijn Den Haag -Groningen er sneeuw gaat vallen. Bedankt iig voor al je inzet op dit forum! Kheb op jullie gestemd op Geenstijl, niet zomaar maar hier wordt die stem verdiend door resultaten!
weerplaza
WEERRIMEUR.
teleweer
Deze site staat 2e, na buienradar. Buienradar is dan ook wel een zeeeer bekende site.
weerplaza
WEERRIMEUR.
teleweer
Waarom staat de middelste in caps lock?, die man ken ik niet.
Ik stem niet, wat een onzin zeg, die poll is zo te manipuleren dat is toch niet wat we willen ?
Aldus buienradar: Nou site kan direct de prullenbak in...Als ze echt sneeuw zouden meten met grondstations dan zouden ze zien dat hier al 2 uur geen sneeuw valt pfffffffff