joehoe
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Eigenlijk onafgebroken sinds ik hier kwam aanrijden om 17.30, dit resulteert in +- 3cm verse sneeuw
Morgen met de auto naar Luxemburg/Duitsland - Eiffel op bezoek bij familie.
Kan iemand mij aangeven in hoeverre daar regen/natte sneeuw is zoals wetter.com aangeeft?
En de pluim klopt ook steeds niet
Ondertussen sneeuwt het hier gestaag door. Normale vlokgrootte, en het lijkt alsof dat bui-tje nu wat blijft hangen hier volgens de radar. Vind ik niet erg. Helemaal leuk als dat spul vanuit het zuiden gaat aansluiten hehehe.
krijgen we toch nog 10 he? die vijf + vijf vlokkies sneeuw, dat had je even goed ingeschat.
Hier geen vlokje meer te zien en ik zit maar 15 km van je af
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/5/
We zullen het morgen zien als ik wakker word.
Nu eerst verder met auto's gluren.
nou dit zal er morgen ochtend niet liggen hoor
neem aan dat dat een prognose is voor de komenende twee dagen voor als het front voorbij is
zal dus een totaal zijn wat jan verwacht, maar dat zal er morgen vroeg nog iet bij gevallen zijn
tenminste denk ik dan he hahaha\
en voor nu is het ijzel volgens de meldingen uit limburg.brabant
Hier ligt nog ca 5 a 7 cm aangtrapte sneeuw waar niet gelopen is schat ik zo in 15 a 20 cm. het enigste dat ik vandaag heb zien ontstaan is een enorme ijslolly op me balkon regenpijp lijkt wel lek ofzo Nou ja, weer eens wat anders dan sneeuw
Maar ca. 5 cm sneeuw over het vies geworden laagje sneeuw heen is net mooi voor een witte kerst Met wat er nog ligt is dat een HEEL mooi resultaat voor hier aan de kust
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Eigenlijk onafgebroken sinds ik hier kwam aanrijden om 17.30, dit resulteert in +- 3cm verse sneeuw
Morgen met de auto naar Luxemburg/Duitsland - Eiffel op bezoek bij familie.
Kan iemand mij aangeven in hoeverre daar regen/natte sneeuw is zoals wetter.com aangeeft?
Nu matige regen
En de nieuwe voor donderdag.
Modellen zijn de weg gewoon totaal kwijt. Kijk al dagen niet verder meer dan 3-4 dagen. En juist die korte termijn verbeterd steeds. Let op mijn woorden: die dooi komt er niet, evenals die zeer strenge vorst. Wel weer sneeuwkansen!
Witte kerst bijna overal in het land 99,9% zeker, E-tocht <10% (te veel sneeuw weer dadelijk).