Bijna heel midden en noord Frankrijk zit in de neerslag, kijk wat er allemaal nog achteraan hangt!
Jan, hebbie nog zo'n mooi wetteronline.de plaatje?
wou ik ook net vragen. en wat een gebied! die smelt gewwon samen met heel frankrijk haha!
Zie op geen stijl alleen de view...
je moet even naar de homepage van geenstijl gaan en daar dan rechts
Zie op geen stijl alleen de view...
Dan is er hoogstwaarschijnlijk al gestemd met jouw pc / ip-adres...
Genoeg om met de kinderen in de sneeuw te rollen, en niet teveel zodat het ijs mooi blijft en er goed vanaf is te vegen.
Waar kan ik tekenen, meneer de Winter?
En oh, die mooie kou die erachteraan komt. Ik zei tegen mijn man, je zal zien dat de Elfstedentocht straks op nieuwjaarsdag gereden gaat worden, oeeeei! Dat wordt dan een zeer kort nachtje.
Haha, voor 2/3 CM zou ik ook meteen tekenen !! iig iets hehe
Onweer dagen 2012: 1 !
Zevenaar (6904)
Waarschuwing vooraf vanwege zware sneeuwval,
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 00:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 10:00 uur
:D
Maar wat ik het leukste vind (stiekem) is het moment vlak voordat ik naar buiten kijk.... Je weet nooit wat je kan verwachten
--------------------------------------------------------------------
Temperatuur -1.9 °C Windchill -5.3 °C
Windkracht 1 bft - Zwak Dauwpunt -2.3 °C
Maximale windsnelheid 11.1 km/uur
19:41 uur Luchtvochtigheid 97.0 %
Barometer 1003.0 hPa Neerslag 0.0 mm
Barometer trend Gelijk blijvend Regensnelheid 0.0 mm/uur | Gewijzigd: 22 december 2010, 20:35 uur, door 990987
Jaaa dat snapte ik. Maar daar staat alleen het overzicht van op wie en hoeveel er al gestemd is. En ik heb nog niet gestemd dus ip enzo kan niet.... Maar ik zal het eens verder uitzoeken, proberen dan
Ja, het gaat dus per jaar met een dag vooruit! Of was het vorig jaar nou juist vaak op zondag? Staat me ook iets van bij...
Hey back in Holland! | Gewijzigd: 22 december 2010, 20:43 uur, door Tyshane
Ja idd knetter oranje weer. Echt een sneeuwlucht. Mooi gezicht. Maar duurt nog ff voor dat het is gearriveerd