Ik werd er na een aantal keer ook meteen op aangesproken dat ik dat te vaak meldde over het oosten, dus ik vind dat de Friezen zich ook wel even mogen inhouden nu eigenlijk.
Ja belachelijk; doen de Friezen nou een 'Buffeltje'?!
heb je echt zo weinig gehad dan? hier al de hele dag behoorlijke sneeuwval, ik denk intussen nu een cm of 6 a7 erbij!
Het zou al een hoop schelen als alle: "Jan, hoeveel cm valt er hier vandaag om 14.42" vragen gewoon niet gesteld zouden worden. Als je iets langer kijkt dan je neus lang is kom je daar ook achter.
Ik reageer nauwelijks. Ik lees het forum door, en bestudeer de kaartjes en trek dan mijn eigen conclusies, en die van Jan natuurlijk
gelukkig,ik ben dus niet de enige!!!!!
groeten allemaal
Jah en hij wurmt er zich uit met deze keer uit met mediastunt Haha niet te geloven!
Al met al misschien 1 tiende van een millimeter. Het trekt precies bij ons langs. Alleen een heeeeeel klein beetje motsneeuw gehad. Nu ook al weer de hele tijd droog.
Als het aankomende dagen boven nul uitkomt dan hebben we hier geen witte kerst tenzij er nog wat bij valt.
Aangezien dat ik per dag honderden vragen krijg van "hoe laat krijgen we sneeuw, krijgen wij sneeuw e.d." vind ik persoonlijk onzinnige vragen, dat is ook mede een vorm van topic vervuiling. De berichten die geschreven worden zijn duidelijk en de kaarten die geplaatst worden ook. Daarnaast hebben we ook radars op onweer-online. Ook worden er tussentijds diverse afbeeldingen geplaatst waar het front eventueel zich bevind.
Ik kan simpelweg niet iedereen tevreden stellen wat betreft vragen, ik heb ook een sociaal leven en daarnaast ontvang ik ook per dag 30 PB's van mensen + twitter is het een gekkenhuis. Laten we het gewoon gezellig houden hier in de discussietopics, want gezelligheid staat bovenaan het lijstje!!