Aangezien mijn lichaams thermostaat volgens mij niet goed functioneert koelt mijn lichaam razend snel af en voelt het voor mij waarschijnlijk veel kouder aan dan het is.
Daar heb ik je vaker over gehoord.... En als medica zeg ik: laat je bloed even testen op schildklierhormoon en B12.
En nu on-topic: het begint rap kouder te worden, de wind trekt aan. Ook ik volg de bui die ons besluipt vanuit het zuiden. Nou ja, misschien dat ie ons stormenderhand besluipt
Morgenochtend met de auto op pad.... Ben benieuwd.
Zo, nu weer over naar de meeleesmodus.
Ik denk dat ik maar gewoon regelmatig ga benoemen als iemand weer eens off-topic is en probeer voor mijzelf Jan's berichten er uit te filteren
mischien een goed idee om je berichten eens terug te lezen.........jij vindt jezelf altijd serieus he ....:)
Ik denk dat ik maar gewoon regelmatig ga benoemen als iemand weer eens off-topic is en probeer voor mijzelf Jan's berichten er uit te filteren
Zoals ik al zei, volg Jan op Twitter, dan pak je alle belangrijke berichten direct. Verder actuele kaarten en pluimen op blz. 1 topic. Wanneer krijgen we sneeuw en IK MELD en hoeveel vragen, hou je toch hier. Zo lang ik het hier volg is dat nog niet anders geweest. Geen probleem voor mij in elk geval. Ik hoef niet alles te lezen. Ik lees wanneer ik zin heb. En volg in 5 minuten de belangrijke updates
Pissig.... Moaaahhh.....
valt best mee......
@RTL elfstedentocht uitgesloten dit jaar nu op 4
Hoop het en zeker morgen dan
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nu moet ik zeggen, dit ziet er wel goed uit:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=20...amp;type=expbld
Maar ik moet eerst zien dat het Nederland haalt, het zal waarschijnlijk wel afzwakken eer het ons bereikt.
Ach... ook hij heeft nog een prive leven.....(neem ik aan dan he)...
maar wil toch vragen ofdat er nog sneeuw voor het westen / zuidwesten in zit volgens zijn voorspelling...
Hoop dat ie me blij kan maken....hoop niet met een dode mus....
Mischien moet je jan zijn weerbericht eens lezen, citaat ''Vannacht breidt de sneeuw zich verder uit naar het westen, het noordwesten lijkt droog te gaan verlopen''
Vooral oosten en zuidoosten sneeuw, meer naar het westen minder. Ik denk dat je het zo moet zien, en BTW hier in het westen ligt toch al genoeg sneeuw?
Verder is het een kwestie van vooral buienradar in de gaten houden.
Lijkt mij weer een reuzesneeuwgebied voor het oosten. We wachten het maar af, goad goan !!
Dat valt mij inderdaad ook op
Ik ben dit jaar nog maar 2x te laat op school aangekomen en dat was 2x door de sneeuw op een donderdag, best wel leuk als je donderdag het eerste uur wiskunde hebt
Ik werd er na een aantal keer ook meteen op aangesproken dat ik dat te vaak meldde over het oosten, dus ik vind dat de Friezen zich ook wel even mogen inhouden nu eigenlijk.
Maar goed.
Volgens mij faalt de buienradar weer, want op de andere radar is het nog een stuk verder weg de neerslag, en lijkt Limburg pas rond 20.10-20.20 de eerste sneeuw te kunnen verwachten. Op buienradar lijkt het elke moment te kunnen gebeuren.
No sh*t Sherlock. Er komt nog een vorst periode aan.
En dat er nu nog 2 weken lang strenge vorst in de nachten nodig is, slaat naar mijn idee ook nergens op.
Er ligt al een hele mooie vloer, die moet nu alleen nog maar groeien. Bijna alles ligt dicht.
Hier in Workum ligt op sommige plekken al 14 cm.
Het zou al een hoop schelen als alle: "Jan, hoeveel cm valt er hier vandaag om 14.42" vragen gewoon niet gesteld zouden worden. Als je iets langer kijkt dan je neus lang is kom je daar ook achter.
Ik reageer nauwelijks. Ik lees het forum door, en bestudeer de kaartjes en trek dan mijn eigen conclusies, en die van Jan natuurlijk
Vragen staat in mijn ogen vrij, maar antwoord krijgen is een tweede