Pissig.... Moaaahhh.....
valt best mee...... | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:27 uur, door mbouman
Net even de Europese buienradar bekeken, maar morgen wordt het flink sneeuwscheppen zo te zien. Man wat komt er een gebied aan! Toch is het ijskoud buiten, en aan de kaarten te zien komt dat door de wind uit het noorden.
Aangezien mijn lichaams thermostaat volgens mij niet goed functioneert koelt mijn lichaam razend snel af en voelt het voor mij waarschijnlijk veel kouder aan dan het is.
Het zou al een hoop schelen als alle: "Jan, hoeveel cm valt er hier vandaag om 14.42" vragen gewoon niet gesteld zouden worden. Als je iets langer kijkt dan je neus lang is kom je daar ook achter.
Ik reageer nauwelijks. Ik lees het forum door, en bestudeer de kaartjes en trek dan mijn eigen conclusies, en die van Jan natuurlijk
Vriendelijke groet!
Dit is al eerder geprobeerd, maar is niet geslaagd.
Een ouwehoer topic over sneeuw en ijs was er, en ik vond dat er gezellig en leuk.
Maar dat werd gesloten, omdat het ' niet werkte ' ?
De meeste mensen vinden het naar mijn idee prima dat er een beetje geouwehoerd wordt.
Het idee dat het leeftijdsgebonden zou zijn, raakt kant noch wal. Als mensen alleen weerberichten willen zien, dat moeten ze de openingspost alleen lezen. Hierin staan de actuele weersvoorspellingen.
Ik heb eerder het idee dat het een leuk forum is, maar af en toe verpest wordt door gezeur door mensen die vallen over grapjes over dingen als 'sneeuwmagneten' of i.d.
Tsjah.
Maar weer ontopic...
De temperatuur stijgt hier
Buren zijn al naar Hindelopen geschaatst, was allemaal prima. Alleen rond de boten was het nog wat dun.
Lijkt mij weer een reuzesneeuwgebied voor het oosten. We wachten het maar af, goad goan !!
U snapt hem.
;)
Maar we kunnen natuurlijk ook met ons allen dit ff in de gaten houden he
Want de berichten van.... Hoellaat krijg ik sneeuw Ben ik meer dan zat
het is idd ook aan ons bezoekers zelf om het forum overzichtelijk te houden, maar daar is het in deze topic al te laat voor. Het is een chatroom geworden met regelmatig puberale discussies zonder inhoud.
Ik denk dat ik maar gewoon regelmatig ga benoemen als iemand weer eens off-topic is en probeer voor mijzelf Jan's berichten er uit te filteren
Pissig.... Moaaahhh.....
valt best mee......
Wij krijgen gewoon wite kerst hier in spijkenisse Alles wat er nu ligt Ligt er van het weekend nog En mij maakt het niet uit dat het wel of niet gaat sneeuwen Vind schaatsijs nu ook wel weer leuk En dat is met deze sneeuw onmogelijk
En wij krijgen heus nog wel sneeuw De buienradars zitten er toch naast
Ach... ook hij heeft nog een prive leven.....(neem ik aan dan he)...
maar wil toch vragen ofdat er nog sneeuw voor het westen / zuidwesten in zit volgens zijn voorspelling...
Hoop dat ie me blij kan maken....hoop niet met een dode mus....
Lijkt mij weer een reuzesneeuwgebied voor het oosten. We wachten het maar af, goad goan !!
Inderdaad, dat is wel opvallend. Significant vaker dan op woensdag in ieder geval!
stel je niet aan;) we krijgen heus wel wat!
ja noord-oost had ik al eens eerder gezegd. Lees eens wat berichten terug, i.p.v. zo'n domme opmerking te maken.
In mijn laatste bericht had ik alleen oost gezegd om het oost waarst te benadrukken.
Maar voor jou dus noord-OOST nog een keer!
Ja, mij is dat ook al opgevallen. Zo te zien op de radar krijg ik ook sneeuw.
Dat was mij ook al opgevallen idd. De eerste paar weken viel de sneeuw voornamelijk op maandagen en donderdagen, maar vooral op de donderdagen was/is het raak.
ik weet nog van vorig jaar, dat het (bijna) elke zondag raak was
frl. niks van meegekregen,alleen maar vorst
We zeggen altijd weergaza en blabla, maar dit is toch niet slecht.
http://weerplaza.nl/nederland/Tilburg/18904
Dan kunnen wij nog heel wat verwachten gok ik zo !