We zeggen altijd weergaza en blabla, maar dit is toch niet slecht.
http://weerplaza.nl/nederland/Tilburg/18904
Nee niet slecht, ziet er goed uit, maar daar gaat het juist om, het ziet er te vaak te rooskleurig uit daar! Nu maar wel hopen dat het doorgaat in ieder geval, bijna elke dag sneeuw!
als je goed kijkt klopt het begin van het filmpje al voor geen meter...... tja
Die ervaring had ik nu juist weer niet. Vorige keer klopte de update uitstekend volgens mij. Echt heel veel waarde hecht ik er trouwens ook niet aan gezien de afstand wat het gebied nog te gaan heeft. Kan nog wel iets veranderen idd. Dan komen ze ook met een update, net als vorige keer enkele uren van te voren.
We zeggen altijd weergaza en blabla, maar dit is toch niet slecht.
http://weerplaza.nl/nederland/Tilburg/18904
Voor Workum geeft hij om 21 uur sneeuw, en dan om 0:00 uur gedurende 24 uur.
Sorry, maar dat geloof ik echt niet.
En mensen, ik was aan het ouwehoeren, niet zo serieus | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:15 uur, door MamaAsz
Jammer ik kom hier al heel wat jaar maar zoals het momenteel is nee niet leuk.
jep, sinds 2 maanden ofzo is het belachelijk druk geworden en de gemiddelde leeftijd zeer omlaag gegaan
Jammer ik kom hier al heel wat jaar maar zoals het momenteel is nee niet leuk.
Maak je er niet zo druk over en probeer met je eigen bijdragen het niveau weer hoog te krijgen...
Naar mijn weten is er verder geen leeftijd-limiet aan het forum verbonden. Lijk me dan ook geen graadmeter... | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:18 uur, door Tyshane
Vriendelijke groet!
Ik denk dat het knmi (de leverancier van de buienradars data) de resolutie hoger zet als er sneeuw valt.
Hierdoor word lichte sneeuw en motregen weggefilterd.
Vandaar de meldingen over lichte sneeuw en regen terwijl de radar niets laat zien.
Zouden ze dat niet doen lijkt een lichte sneeuwval al op een monsterbui, ivm de echo die zwaar terugkaatst.
:)
http://www.meteoservices.be/be/home/weer/n...dar/belgie.html
Je ziet toch echt dat het oost waarst gaat.
Vriendelijke groet!
Is meerdere keren geopperd, maar men heeft besloten dat niet te splitsen van het lopende topic...
En het meest relevante staat altijd in het begin van het lopende topic. | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:22 uur, door Tyshane
Maar we kunnen natuurlijk ook met ons allen dit ff in de gaten houden he
Want de berichten van.... Hoellaat krijg ik sneeuw Ben ik meer dan zat
Edit: Ziet voor volgende week Vollop vrieskou staan en -10 op de dag en ruim -15 in de nacht Klopt dit of moeten we dit met een korreltje zout nemen | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:23 uur, door bassmachine
Ik denk dat het knmi (de leverancier van de buienradars data) de resolutie hoger zet als er sneeuw valt.
Hierdoor word lichte sneeuw en motregen weggefilterd.
Vandaar de meldingen over lichte sneeuw en regen terwijl de radar niets laat zien.
Zouden ze dat niet doen lijkt een lichte sneeuwval al op een monsterbui, ivm de echo die zwaar terugkaatst.
:)
denk het misschien ook wel. Sneeuw is ook wel erg onzeker en er kan plotseling wat sneeuw vallen maar als je die hoeveelheid dan vergelijkt met het aantal regen dat dan zou vallen, is het vaak amper de moeite om ook alles wee te geven..
Vriendelijke groet!
De belangrijkste informatie staat altijd op pagina 1. Pluimen en kaartjes worden daar automatisch aangepast.
Edit: Verder ook handig om Jan via Twitter te volgen. Ben je altijd op de hoogte! | Gewijzigd: 22 december 2010, 19:26 uur, door zwoof
http://www.meteoservices.be/be/home/weer/n...dar/belgie.html
Je ziet toch echt dat het oost waarst gaat.
Noord-Oost stroming...ooit van gehoord?
stel je niet aan;) we krijgen heus wel wat!
Maar we kunnen natuurlijk ook met ons allen dit ff in de gaten houden he
Want de berichten van.... Hoellaat krijg ik sneeuw Ben ik meer dan zat
Edit: Ziet voor volgende week Vollop vrieskou staan en -10 op de dag en ruim -15 in de nacht Klopt dit of moeten we dit met een korreltje zout nemen
Zou het komen omdat wij geen sneeuw gaan krijgen....
Wat eerst dus wel zou gaan komen........