nou, friesland blijft weer eens bespaard. Ik woon er niet, maar het is zeker wel goed voor de mensen die hopen op een mooie elfstedentocht. laten we blijven hopen en duimen.
offtopic: mijn 300'e bericht ooit geschreven op dit forum.
waar kan je bij deze site het dorp aanpassen? en linkje?
vooral niet nu de elfstedentocht zo dichtbij is, Sneeuwliefhebbers kunne nu beter bij ons in grunn komen
Elfstedentocht lijkt me wel wat hoor, maar dat zie ik toch wel gebeuren als de temperaturen zo blijven. maar we staan hier qua sneeuw alweer een tijdje droog terwijl alles ten zuiden en oosten van ons de volle laag krijgt
Ik ben alleen bang dat het zo'n telegraaf/SBS6 vertoning gaat worden. Voor de traditie is het prachtig natuurlijk, maar de commersie eromheen, PP met zn weepraatjes en manbijthond stukjes ertussendoor...Ik zie ze er zelfs voor aan dat Gerard joling ergens voorbij komt in zn verentooi...
Maar goed, eerst maar zien dat ie er komt, en dan hopen dat ze er wat moois van maken!
Ze zitten helaas achter een beveiligde login. Ze zijn er voor 6 regio's waarvan ik de exacte locatie van het roosterpunt helaas niet ken. De regio's zijn:
-Noordoost
-Noordwest
-Oost
-Midden
-Zuidwest
-Zuidoost | Gewijzigd: 22 december 2010, 18:38 uur, door Jip
achter het neerslaggebied lijkt zich steeds meer te ontstaan, er zitten al 2 flinke staarten aan.
-Noordoost
-Noordwest
-Oost
-Midden
-Zuidwest
-Zuidoost
Zal voor Tilburg/ Goirle ongeveer hetzelfde zijn, of iets minder ???
-Noordoost
-Noordwest
-Oost
-Midden
-Zuidwest
-Zuidoost
zou je die van oost kunnen plaatsen?