Zo ja, wat is de verachting in cm volgens jullie ?
Linkje....
http://www.foreca.nl/Holland/Oldenzaal?tenday
Aardige temperaturen
Ook gezien dat de sneeuwkans vanaf morgen 13:00 tot vrijdag 10:00 minimaal 90% is...
hmmm
Vast en zeker buienradar.nl Buienradar 3 uur-verwachting laat al dagen alles recht naar het noorden trekken. Die radar deugt echt niet. Je kan er hooguit de actuele stand van zaken op zien, dan klopt ie over het algemeen aardig goed. Buienradar.nl is voor weernozems zoals sommigen hier zeggen.
Huidige 'tussenstand' van sneeuw is < 1cm, dus laat het echte werk nu maar komen
Dus ook geen elfstedentocht liefhebber? Friesland moet eigenlijks nu geen sneeuw hebben.
vooral niet nu de elfstedentocht zo dichtbij is, Sneeuwliefhebbers kunne nu beter bij ons in grunn komen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
GEBIED TREKT ZEER TRAAG OVER!
Tjeee....ben zowat doof zeg
Maar idd....het sneeuwt lekker door hier. Gaat ook nog wel ff door zo te zien.
GEBIED TREKT ZEER TRAAG OVER!
Ik meld nog niets
Maar begin van de middag echt meer naar het noorden , ach we wachten af.
Ik denk dat het voor ons niet veel word, maar we hebben zat gehad!
ow jij bent al tevreden ??
van mij mag er nog wel meer vallen hoor
deze winter is het payback time voor alle vorige jaren toen hadden wij bijna niks en alle noorderlingen teveel
Weer dagje onder 0 geweest vandaag, gaa goeie kant op, max temp was -0,7 nu weer -2c
Vochtigheid schiet wel ineens omhoog van 81% naar 95% in half uurtje tijd.
volgens die laatste hirlam run van Jan moeten wij morgen ook wel wat krijgen als ik het zo zie
Ga zo door dan knip ik het touw door wanneer het boven Den Haag hangt en dat komt de hele bak over ons heen.
Heeft Friesland al een sneeuwschild klaar mocht er wat naar jullie toekomen?
Hahaha, jups wil alleen nog niet echt vlotten...
Buienradar ? was da ?.... Ik kijk er niet eens meer
Onweer dagen 2012: 1 !