De wegen in de wijk zijn eigenlijk pas sinds vanmiddag goed begaanbaar en het strooizout en strooizand begint nu echt goed zijn werk te doen. Inmiddels is het volledige asfaltdek te zien en is de gladheid er redelijk vanaf.
Wat is nu precies de verwachting van het grote buiengebied wat Luxemburg nu net aantikt volgens de radarbeelden?
Ik ben benieuwd wat de verwachting is wanneer deze Nederland binnentreedt, hoelang deze in Nederland blijft en in hoevere het westen (Zoetermeer e.o.) hiermee te maken krijgt? Is de verwachting dat het front groter wordt, gelijk blijft of inkrimpt?
Weer dagje onder 0 geweest vandaag, gaa goeie kant op, max temp was -0,7 nu weer -2c
Vochtigheid schiet wel ineens omhoog van 81% naar 95% in half uurtje tijd. | Gewijzigd: 22 december 2010, 17:38 uur, door wappy
Is al eerder vermeld, Haarlem krijgt niks meer
whaha
jullie mogen die sneeuw hebben van mij, ik richt me nu op de tocht der tochten dus ik blaas die sneeuw wel richting jou als het over de 240 kilometer lange baan dreigt te trekken
Volgens GFS gaat het tot 2 januari vriezen nu, alleen volgende week woensdag een klein dipje in het westen. De storing zit echter wel heel erg dicht bij dus het wordt wel spannend...
Weer dagje onder 0 geweest vandaag, gaa goeie kant op, max temp was -0,7 nu weer -2c
Vochtigheid schiet wel ineens omhoog van 81% naar 95% in half uurtje tijd.
haarlem krijgt ook sneeuw
jullie mogen die sneeuw hebben van mij, ik richt me nu op de tocht der tochten dus ik blaas die sneeuw wel richting jou als het over de 240 kilometer lange baan dreigt te trekken
Volgens GFS gaat het tot 2 januari vriezen nu, alleen volgende week woensdag een klein dipje in het westen. De storing zit echter wel heel erg dicht bij dus het wordt wel spannend...
Ja daar heb ik geen moeite mee, die tocht moet wel eens een keertje doorgaan, dus daar moet nu ff geen sneeuw vallen.
Maak me nou niet gek weatherman!
Nee hoor
BTW laat maar komen die sneeuw, heb geen idee hoeveel ik kan verwachten hier.
Iemand anders wel.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Al met al nog steeds sneeuw. En ik meende dat er net iemand was die vertelde.....dat er hierna nog meer sneeuw op komst is???
Dus het zuid-westen krijgt geen sneeuw meer nu?