Stem uitgebracht op 0-0
Tip voor iedereen die op meerdere plekken op internet kan. Stem via meerdere IP-adressen Dat doet Geenstijl ook wel
Maar pin me er zeker niet op vast, ik ben ook maar een amateur.
Ik zou het niet erg vinden als je gelijk krijgt
Stem uitgebracht op 0-0
Ik ook hoor
Sneeuwt hier nog steeds, zal wel minder worden straks.
En morgen weer feest..tjonge jonge we vallen nu wel in de prijzen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Als je hebt gestemd. Bedankt, maar ga niet overal melden. Hier wordt het topic niet beter op.
Ontopic:
Laat de sneeuw maar komen:D ook al ligt er nog veel. Het vallen van de sneeuw ziet er al leuk uit
komt er ook sneeuw hier in frl ? voorspellings waren heftig maar heb vandaag niks gezien.iemand?
dat komt er hetzelfde op neer dat ik mijn zoontje een pot snoep beloof het voor zijn neus neer zet maar er alleen maar een paar dagen naar mag kijken ...
hoop dat er toch nog wat sneeuw voor ons is in dat neerslag gebied wat nu onze kant op komt..
Ik heb trouwens geschaatst op natuurijs hier op de sloten. Voor het derde jaar achter elkaar. Is daarvoor nog nooit voorgekomen dat ik hier kon schaatsen!
Is er nog een recente verwachtingsupdate te vinden ergens in die tientallen pagina's die ik op m'n werkdag gemist heb? | Gewijzigd: 22 december 2010, 17:02 uur, door Richardus
Kijken ze niet naar de plaatjes of zijn die per woonplaats voorspellingen en de buien het reele beeld?
Voted...