Nou ja het zou me nog niet verwonderen dat het zou uitkomen !
Deze middag nog een zwabber run van GFS daarna @ 18U weer een ijskoude run en ja EC heeft eindelijk bestemming winter in zen GPS gevonden
maar ben ook de enige en dan zijn er ook nog mensen die zeggen "je moet een grotere sneeuwschep hebben"
dan denk ik als jij en de rest dit nou ook deden was hij nu al sneeuwvrij
Nou ja hoe er nog zo veel mensen op KNMI kunnen stemmen is mij een raadsel waarschijnlijk allemaal werknemers van het KNMI die bang zijn hun job te verliezen ;p
maar ben ook de enige en dan zijn er ook nog mensen die zeggen "je moet een grotere sneeuwschep hebben"
Wow heel mooi van je! Moest ik zelf daar wonen zou ik de hele dag non stop sneeuw ruimen voor de elfsteden tocht! Jammer dat ik in België woon en zo ver weg!
(poll op de frontpage, rechterkant)
Geklikt !
Lol, Buienradar op 1 op dit moment...... Die hebben het echt bij me af gedaan de laatste paar week.
Onweer dagen 2012: 1 !
je vergeet de eilanden!
Arnhem heel de dag al motregen/hagel met wat verdwaalde sneeuwflokken.
Ben nu 2 weken postbode. Ik vind de sneeuw prachtig, geen problemen mee.
Je hebt het er vast wel voor over om met de trein even te gaan en overnachten in friesland in een Hotel ofzo en meehelpen met sneeuwruimen nonstop, Ohwacht of toch niet?
jij wil zeggen dat jij vandaag ook non stop stont schoon te maken dan???
Arnhem heel de dag al motregen/hagel met wat verdwaalde sneeuwflokken.
Ben nu 2 weken postbode. Ik vind de sneeuw prachtig, geen problemen mee.
Was jij die malloot die op de Steenstraat tegen het verkeer in reed... En dat midden op de weg?
In Arnhem is het op dit moment -1.6 graden, wij zijn klaar voor de sneeuw! En beste weergoden, wat niet in Friesland gewenst is mag je hier dumpen! Alvast bedankt.
Ik zit op mijn werk, maar morgen ben ik vrij en als mijn man dan thuis is ( heb 2 kleine kids ) dan ga ik ook ruimen!
Vanavond in het donker vind ik eng....
Kan niet, ik moet werken 9 tot 5 en dan eten en dan snel wat dingen doen en dan weer slapen, dusnee iig niet, ik ben wel scholier maar heb nog geen vakantie (althans volgende week wel )
Deze middag nog een zwabber run van GFS daarna @ 18U weer een ijskoude run en ja EC heeft eindelijk bestemming winter in zen GPS gevonden
wie zegt dat? Of gok je dat
Vanavond in het donker vind ik eng....
hier zo moet dat als de rest er nou ook zo over d8