Weer terug van de warme choco.... dus Jan als ik het goed zie dan krijgen we hier in de kop echt niets meer voor vandaag ?
Onweer dagen 2012: 1 !
In Enschede de laatste 4 uur een mengeling van regen, sneeuw en ijsregen bij een temp van -2.1
Rechts onderin staat dat het om de situatie van 12-7-2010 gaat. Dus een erg oud plaatje. Toen was het nog lekker warm (denk ik)
Die Demoversion bietet die Möglichkeit, nahezu
alle Funktionen der Vollversion zu testen.
Lediglich der Live-Modus steht nicht zur Verfügung, da die Wetterdaten für einen festen, bereits vergangenen Zeitraum gelten und im Unterschied zur Vollversion nicht fortlaufend aktualisiert werden.
Viel Spaß beim Testen! | Gewijzigd: 22 december 2010, 15:17 uur, door Kootje
Eeeeuh, geen vlokkie sneeuw gezien hier, dus die vlieger gaat al niet op.
Ik denk vooral vanaf morgenvroeg (wat) sneeuw in zuid, oost en noord nl, west is lastig te zeggen.
Centimeters van 3 tot 10 denk ik.
Nou temp is hier nu ongeveer onder 0°C gezakt en het lijkt erop dat het misschien wel de laatste keer in 2010 zal zijn dat de temp nog boven 0°C was!
Ik ben nu eigenlijk wel redelijk dringend aan een paar schaatsen toe maar wil toch nog wat meer zekerheid over de vorst en ik hoop dat de Leie nu nog niet dicht is gevroren zodat de sneeuw Vanacht/morgen de boel niet verpest!
Eeuh, haha ja dat kan, alleen weet ik ook niet zo goed hoelaat de GFS binnenkomt, hahaha.
O de GFS is ongeveer tegelijk met Hirlam maar dan iets trager | Gewijzigd: 22 december 2010, 15:24 uur, door de MUG
En het zag er zo mooi uit voor het Noorden
Onweer dagen 2012: 1 !
Hier ook niet Maar als er wat komt, blaas ik het wel naar je toe hoor.
Allebei een beetje
Bummer.