De discussie of het fake is ga ik niet aan. Het gaat alleen om een demo versie. Misschien zitten hierin nog kinderziektes...
Ik ben Jan niet, tegendeel juist, maar ik verwacht eigenlijk morgenmiddag pas wat voor ons gebied. Of er moeten geheime krachten in hogere luchtlagen zitten ...
Ja kan wel zijn maar de beelden die jullie zien zijn oud, als het goed is in januari veel veranderingen daar
Volgens mij bestaat het kaartje ook wel maar geeft Jan aan dat de inhoud van het kaartje niet klopt.
In Enschede de laatste 4 uur een mengeling van regen, sneeuw en ijsregen bij een temp van -2.1
Werkte officieel voor weerDirect, Duitsers betalen veel beter dan de Nederlanders, maar goed dat terzijde. In het nieuwe jaar komt er een scala aan veranderingen daar, ook de weerkaarten die ik hier plaats zijn dan gratis te zien
-15°C max temp op 28 December! Ik bedoel dan vriest de Leie die al zeer koud is op 1 dag vast! Als die al niet Bevroren is!
Man man man wat een run.....
Dit is een demoversie, deze laat gewoon voorbeelden zien van hoe het een buienfront zal worden weergegeven op de kaart en heeft dus niets te maken met de actuele buien(radar).
Waarom hapert het blauwe gedeelte soms, soms sneeuwvlokjes soms niet, betekend dan dat er geen sneeuw maar ijzel of iets anders uit de bui komt.
Want neerslag word toch aangegeven met blauw? | Gewijzigd: 22 december 2010, 15:01 uur, door Smiths
(-2.4C),
dec 2010 staat nu tm 21 dec op plaats 4. met -1.5C (1969, 1927 en 1933 staan nu nog voor met resp -1.6, -1.9 en -3.3C tm 21 dec). | Gewijzigd: 22 december 2010, 15:06 uur, door rundfunk
Hij baseert zijn berichtgeving op de Noorse weerdienst zo te zien..
Trouwens, hier nog grote vlokken sneeuw gezien al waren ze op 1 hand te tellen. | Gewijzigd: 22 december 2010, 15:12 uur, door erik verschuren