Die temperaturen die we nu hebben hoort eigenlijk pas bij Januari, dit word nog wat.
Jan, maar GFS en Offenbach geven warmte aan vanaf volgende week, of denk jij dat deze modellen bij gaan draaien en dat het EC-model werkelijkheid gaat worden?
nou zie ik voorlopig jammer genoeg nog geen sneeuw komen ..
Sneeuw mag rustig komen NA de Elfstedentocht
nou zie ik voorlopig jammer genoeg nog geen sneeuw komen ..
Waarom zou je dat willen, met te veel sneeuw kom je je huis niet uit, kun je geen boodschappen doen vanwege hoeveelheid sneeuw, gladheid etc.
Nee sneeuw mag van mij wel vallen maar dan 2 cm en blijven liggen en niet meer erbij.
En wanneer sneeuw ligt zeg je binnen 2 dagen : Goh die ****sneeuw kan wel weer weg hoor.
(en blijf je binnen zitten).
Nee sneeuw mag van mij wel vallen maar dan 2 cm en blijven liggen en niet meer erbij.
En wanneer sneeuw ligt zeg je binnen 2 dagen : Goh die ****sneeuw kan wel weer weg hoor.
woon naast de supermarkt ..... en blijf echt niet binnen met sneeuw .....
de hirlam kaarten laten steeds veel sneeuw zien maar als het zover is lijkt het toch net weer van richting een beetje veranderen ..
Ha dat zijn de woorden van Piet Paulusma!! Ik vind dat die man zijn eigen niet moet aanstellen en zeker niet alles op 1 run moet gooien, gisteren was de 06 run ook warmer maar corrigeerde zijn eigen in de verdere 3 runs. Hij zet zijn eigen de laatste tijd wel goed voor schut moet ik zeggen. Heeft het morgen al weer over sneeuwstprm oid :s
in Zoetermeer ligt nog een flink pak zelf in en uit parkeren sta je 9 van de 10 vast dat houd me echt niet tegen om de dagelijkse bezigheden te volbrengen sterker nog ik ken niemand die ze huis niet uitgaat omdat er een beetje sneeuw ligt..... hoe doen ze dat in landen waar weet ik veel hoeveel meter sneeuw valt dan? gaan ze toch ook niet binnen zitten no offence hoor maar niet overdrijven