Misschien krijgen we hier wel elfZEEENtocht!
Tuurlijk, en is ook erg gaaf.... als ie komt ga ik er ook zeker heen !!
Maar beetje sneeuw is ook wel lekker alleen 3 dec. wat gehad en ik zal het niet ontkennen dat ik stik jaloers ben op de Randstad en het zuiden...
Maar aangezien die er zat van zijn.... Mss een idee voor een kleine volksverhuizing ?
Onweer dagen 2012: 1 !
Nog niks gevallen
Bevestigt zit ook in leeuwarden op moment
het word niet zo heel spannend in Friesland de komende dagen ik denk 2 cm hoogstens dat er gaat vallen. Als de treinen nog rijden dan hoor je mij niet klagen
het word niet zo heel spannend in Friesland de komende dagen ik denk 2 cm hoogstens dat er gaat vallen. Als de treinen nog rijden dan hoor je mij niet klagen
Wij gaan voor de Elfstedentocht.....dus sneeuw is niet echt welkom
Dat is waarschijnlijk het aftreksel wat een uurtje geleden hier was, niet denderend.
Noodweercentrale over Hengelo:
Het weer in Hengelo, 22.12.2010
Op Woensdag is het de hele dag door bewolkt met lichte sneeuwval. Tijdens de nacht voor Donderdag gaat dit over in dicht bewolkt, maar overwegend droog weer. De ochtend temperaturen liggen rond de -5 graden. In de loop van de dag worden temperaturen van maximaal -2 graden bereikt. De minimumtemperaturen in de komende nacht liggen rond de -3 °C. De wind waait zwak uit het noordoosten.
Hmm, niet bijster goed, vraag me af wat er gaat vallen.
Idd, en sneeuw weet het daarom valt het ons niet lastig, wat alleen maar beter is. Ik hoop dat Ns wel mooi blijft doorrijden met dat weer onder ons.
Nouja, hoe koud t ook word, het is nooit koud genoeg voor een Fries.
Jan heeft ook een sociaal leven, daarnaast zit ik ook op de chat/twitter en wat valt er nu te vertellen, de kaarten zijn goed