Ja 2 elfstedentochten, zou leuk zijn maar dat doen ze niet
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
soms gebeurt het dat een laag "afbuigt"
Dit gaat mijn logica te boven maar daarvoor ben ik nog lerende zal ik maar zeggen. Ik neem het gewoon aan ... even op mijn niveau dan (haha) is dat positief of positief?
Vreemd, ik woon zelf in Delfzijl, maar hier nog geen vlok gezien.
Misschien dat het in Spijk (ongeveer 7 km vanaf Delfzijl) wel sneeuwt, maar hier dus nog niet.
Hoorde net op de plaatselijke Rundfunk.. vanmiddag zware sneeuwval.. en met die harde wind. grote kans op duinvorming.
Hoorde net op de plaatselijke Rundfunk.. vanmiddag zware sneeuwval.. en met die harde wind. grote kans op duinvorming.
jippiekajee
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Misschien dat het in Spijk (ongeveer 7 km vanaf Delfzijl) wel sneeuwt, maar hier dus nog niet.
Kan wel in woon dichterbij de eemshaven.
Het sneeuwde zonet zelfs nog wat matig
Donderdag overdag lijkt de neerslagband, welke een flik stuk westelijk van de echte bar.zone reikt, gans de dag over onze gebieden te slepen met periodiek wat sneeuw, in de kustgebieden eerder sleet. Op den duur kan de sneeuwlaag wat gaan aandikken want de modellen geven toch langdurig zo'n 0.5 mm/3h dus enkele verse cm is mogelijk, al zal het beeld wel gefragmenteerd zijn. Modellen suggereren over grote delen van C+E-NE/NL tegen kerst een extra sneeuwlaag van zo'n 10 tot lokaal 15 cm of meer. Ook dit is indicatief uiteraard maar we moeten er rekening mee houden, de neerslag blijft immers erg lang in onze buurt hangen...
Ook gaat het met een NE stroming weer vriezen op de meeste plaatsen en met een aanjagende wind zal het koudegevoel weer flink dalen..
Bron: http://severeweatheroutlook.blogspot.com/ | Gewijzigd: 22 december 2010, 12:21 uur, door smarkie
Dan moeten ze dat de komende dagen blijven doen als er veel sneeuw valt.
Ben benieuwd
Het sneeuwde zonet zelfs nog wat matig
FF Update: Ook hier nu matige sneeuwval.!!